Gå til innhold

Min venninne kom ikke i bryllupet mitt.

Anbefalte innlegg

Gjest Har kommet over det nå...
Skrevet

Jeg giftet meg for et år siden og stelte i stand til lag for i overkant av 80 personer. Det var så flott - så flott.

Men en strek i regningen var det. Jeg hadde en venninne, dvs - jeg anså henne som venninne, bare at vi ikke hadde hatt så mye kontakt de siste par årene pga jeg hadde flyttet osv. Hun virket tilsynelatende glad for invitasjonen og sa hun skulle komme.

Men hun dukket aldri opp, og siden har jeg ikke hørt fra henne. Enda jeg virkelig har forsøkt å få tak i henne? Lurer jo fremdeles på om hun er i live -men kan umulig vite.

Litt sånn merkelig innlegg kanskje, men bare en liten sak som jeg tenkte på akkurat nå.

Noen andre som har opplevd tilsvarende eller andre rare skumle ting?

Skrevet

Kanskje din venninne sliter med noe du ikke vet om, kanskje hun har traumaer for bryllup.

Kanskje er hu missunnelig for at du har funnet deg en mann, kanskje hun akkurat hadde brutt med en kjærest.

Kan sikkert være mange grunner, rart at du ikke får tak i henne. Er det ingen andre du kjenner som har kontakt med henne som du kan spørre hvordan det går med henne?

Skrevet

har nok også opplevd tilsvarende.

Kanskje din veninne har litt angst for store forsamlinger, det er mange som føler seg dumme i slike forsamlinger, selv folk man ikke skulle tro skulle slite med sånne ting, og i stedet for å si det til deg så bare uteblir man. kan hende hun har vært fortvilet pga det men synes det er for flaut å si det.

litt rart at du ikke klarer å søke henne opp. Hva med opplysningen 1881?

Gjest Har kommet over det nå..
Skrevet

Står hun ikke i telefon- eller skattelister heller?

Nei - jeg får ikke tak i henne, har prøvd mange ganger på både e-mail og telefon - ja, til og med postkort og brev. Vi har ingen felles kjente i det hele tatt.

Jeg tenker det slik, at dersom jeg ikke får feilmelding på hverken telefon, e-mail eller post i retur - tyder det på at hun er i live OG at hun rett og slett ikke vil ha mer kontakt med meg. Kan ikke skjønne noe annet.

Så jeg har gitt opp. Synes det er kjempetrist, for jeg er oppriktig glad i denne venninnen - og ønsker jo å ha kontakt. Menmen, det får bare bli sånn.

Tusen takk for svar alle sammen...- godt å få det ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...