Gå til innhold

Politiet rykket ut og rykket opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så i desperate situasjoner kan man slå seg på fuglematen? hihi

Skrevet

Så i desperate situasjoner kan man slå seg på fuglematen? hihi

Ikke for min del, men jeg finner det ustyrtelig komisk at politiet løper rundt og drar opp planter fra jorda.

Skrevet

Det er ikke umulig det hun sier, hadde selv undulat for mange år siden, og matet noen fugler utenfor kjøkkenvinduet med samme for, vokste masse ugress utenfor der, men en dag jeg hadde besøk av en kompis som er politi spurte han om jeg dyrket hasj i hagen, jeg lo, men han sa at "ugresset" var en hasjplante, jeg ble helt paff, men ba ham ta den med seg. Han arresterte meg heldigvis ikke....hehe! Det er visst ikke mulig nå lenger, for de har fjernet "hasjfrøene" fra fuglematen.

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Den var fin og den! :0) Jeg hadde heller ikke kobla planta til noe i den retninga i alle fall.

Gjest Halling
Skrevet

Jada. Jeg har sett hamp/hasjplanter her i nærheten også, men ikke f om jeg sladrer. Jeg oppdaget det fordi vi dyrket det selv i 70-åra, ikke en sjel oppdaget hva det var. Foran sto det en plante som lignet.

Det er heller ikke lovlig å dyrke vanlig hamp i Norge, det er fordi den ligner så mye på hasjplanta at bare botanikere (kanskje ikke de heller) kan se forskjell på den med cannbinnol og den uskyldige uten.

I Oslo på Majorstua politistasjon sto en potte med hasjplante på terrassen, den var til undervisning for politiet. En dag klatret noen opp og rappa den. Så mange visste om det at flere hadde tatt bilde av den før den ble borte!

Gjest Halling
Skrevet

Det må vel være gruelig mange som dyrker det, når bare lille jeg vet sikkert om to og søstra mi vet om to? Vi bor på landet.

Skrevet

Ikke for min del, men jeg finner det ustyrtelig komisk at politiet løper rundt og drar opp planter fra jorda.

Tror nok ikke jeg trenger å angripe fuglefrø jeg heller.

Kanskje politiet satser på en fremtid som ugress-fjernere?

Gjest Halling
Skrevet

Tror nok ikke jeg trenger å angripe fuglefrø jeg heller.

Kanskje politiet satser på en fremtid som ugress-fjernere?

Det kan hende det er bare hamp, politiet ser ikke forskjell. Planta må analayseres.

Vil du naboen din vondt, kan du plante hasjplanter i hagen deres. Gøy.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...