paula28:) Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg hadde en spontanabort før helgen, da var jeg 5 uker på vei.. Ble undersøkt på sykehus da blødningene var på vei til å gi seg, og legen sa at alt så fint ut, at alle "rester" var borte. Han frarådet meg å bade, bruke tampong og ha samleie pga infeksjonsfaren, men så snart blødningene hadde gitt seg, kunne jeg begynne å leve som normalt. Blødningene stoppet for et par tre dager siden, og i går hadde jeg og min samboer samleie. Jeg begynte å blø litt en halvtime etterpå, og jeg ble straks engstelig for infeksjon osv.. Kan samleiet/ orgasmen ha "revet" opp igjen småsår etter aborten? Hvor lenge må jeg egentlig vente?? Og hvor lenge bør vi vente med å prøve på nytt å lage barn? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/195480-hverdagen-etter-spontanabort/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.