Gå til innhold

hverdagen etter spontanabort...

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en spontanabort før helgen, da var jeg 5 uker på vei.. Ble undersøkt på sykehus da blødningene var på vei til å gi seg, og legen sa at alt så fint ut, at alle "rester" var borte. Han frarådet meg å bade, bruke tampong og ha samleie pga infeksjonsfaren, men så snart blødningene hadde gitt seg, kunne jeg begynne å leve som normalt.

Blødningene stoppet for et par tre dager siden, og i går hadde jeg og min samboer samleie. Jeg begynte å blø litt en halvtime etterpå, og jeg ble straks engstelig for infeksjon osv.. Kan samleiet/ orgasmen ha "revet" opp igjen småsår etter aborten? Hvor lenge må jeg egentlig vente?? Og hvor lenge bør vi vente med å prøve på nytt å lage barn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195480-hverdagen-etter-spontanabort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...