Gå til innhold

hjelp -utdrikkn.lag for gravid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så er det min tur å arrangere - og det er jo kjempegøy, men hun er gravid, så jeg har litt problemer med å finne på noen bra aktiviteter og ideer.

¨

Har noen gode innspill?

Gjest et forslag
Skrevet

Det er jo SÅ kjedelig med utdrikningslag! Så mitt forslag er at dere går ut og spiser og koser dere. Kanskje en tur på kino før/etterpå? Hva med en båttur der det er sightseeing og middag?

Skrevet

Det er jo SÅ kjedelig med utdrikningslag! Så mitt forslag er at dere går ut og spiser og koser dere. Kanskje en tur på kino før/etterpå? Hva med en båttur der det er sightseeing og middag?

båttur er en god ide. dette er i september, så været er avgjørende.

Men god middag blir det uansett.

Det skal i alle afll ikke bli kjedelig! :)

Gjest et forslag
Skrevet

båttur er en god ide. dette er i september, så været er avgjørende.

Men god middag blir det uansett.

Det skal i alle afll ikke bli kjedelig! :)

Dere kan leke turister der dere bor...:)

Skrevet

Jeg var gravid i mitt utdrikkingslag og det gikk for seg i rolige former. :o)

Jeg ble lurt med til et spisested (fatter ikke at jeg ikke luktet lunta!) der resten av selskapet ventet. Så ble jeg selvfølgelig påspandert middag og dessert. Etterpå fikk jeg en time hos sminkør + litt sminke.

Deretter en teaterforestilling og så ble jeg kjørt pent hjem og avlevert i god behold hos min kommende ektemann. :o)

Skrevet

Ta henne med på SPA-behandling og så en bedre middag etterpå.

Skrevet

Jeg var gravid i mitt utdrikkingslag og det gikk for seg i rolige former. :o)

Jeg ble lurt med til et spisested (fatter ikke at jeg ikke luktet lunta!) der resten av selskapet ventet. Så ble jeg selvfølgelig påspandert middag og dessert. Etterpå fikk jeg en time hos sminkør + litt sminke.

Deretter en teaterforestilling og så ble jeg kjørt pent hjem og avlevert i god behold hos min kommende ektemann. :o)

det hørtes ut som et fin dag. Synes du det var bra, eller kunne du ha tenkt deg noe mer orginalt?

Jeg synes middag og en forestilling er helt greit, men skulle gjerne ha funnet på noe litt uten om det vanlige også.

Skrevet

Ta henne med på SPA-behandling og så en bedre middag etterpå.

har hørt at gravide ikke skal masseres. Hva annet kan man finne på på spa?

har aldri vært på spa selv.

Skrevet

har hørt at gravide ikke skal masseres. Hva annet kan man finne på på spa?

har aldri vært på spa selv.

Ansiktsbehandling kanskje?

Skrevet

det hørtes ut som et fin dag. Synes du det var bra, eller kunne du ha tenkt deg noe mer orginalt?

Jeg synes middag og en forestilling er helt greit, men skulle gjerne ha funnet på noe litt uten om det vanlige også.

Jeg syntes det var kjempekoselig! :o) Men så er ikke jeg av den typen som liker "utagerende festing" eller synes det er spesielt morsomt å drite ut folk...

Skrevet

Ansiktsbehandling kanskje?

ja. det var en god ide!

Gjest josefine 1
Skrevet

Ta dere heller en helgetur på ei hytte. Er det ingen som har hytte, finnes det jo mange utleiehytter.

Her koser dere dere med god mat, masse godterier :o), å bare slapper av å koser dere.

Gjest gravid brud
Skrevet

Jeg var 5 mnd gravid. Mitt utdrikningslag var som følger:

Møter opp alene på en kafe, tidlig lørdag formiddag. Blir henvist til toalettet av kelneren. Der lå det en "nydelig" kjole. Så rebus til ny kafe, der ventet neste del av antrekk. Innom tilsammen 4 steder før jeg møtte gjengen i _det_ lekre antrekke.

Så ble jeg sendt på bingo. "moro"

Tog til hovedstaden, måtte selge Klassekampen ombord på vei inn.

Spisepause.

Tur på imaxkino.

Underveis måtte jeg spørre kjendiser om autografer (møtte heldigvis bare en).

Tog tilbake. Sovna, kjekt med en hvil.

Middag hos en av de som bodde sentralt.

Nytt "lekkert" antrekk.

Ut på byen, i rolige former.

Hjemme ved 03-tida.

Ju-hu!! Hadde det moro!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...