Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja - er det noen som har tatt noen på fersken? Da snakker jeg ikke om foreldre/barn-situasjon, men om dere i ungdomstiden eller voksen alder har tatt noen på fersken?

Selv var jeg ute og red en gang, red et sted jeg aldri hadde vært før, skulle finne ei lita tjønn jeg hadde hørt om inne i skogen. Da jeg nærmet meg så jeg toppen av et telt og regnet jo med at her hadde noen overnattet, dette var på formiddagen. Og ganske riktig...! Da jeg kom nesten borttil (stien gikk like ved) fikk jeg se hele 3 stk! To jenter og en gutt, rundt 20 år kanskje (?), jentene var nakne, gutten lå på ryggen med et liiiite håndkle over sine edlere deler...

De ble minst like flaue som meg da vi så hverandre! Jeg red bare videre, sprengfull av latter og jeg ble ikke mindre lattermild da jeg like etter traff et eldre par på vei rett mot dem!

Jeg endte opp med å ri en lang omvei for å komme hjem igjen, syntes det var så pinlig at jeg ikke ville treffe dem igjen! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195488-har-dere-ferska-noen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke signatur

Nei, jeg har ikke tatt noen på fersken, men jeg og min kjære har vært ganske så aktive utendørs i perioder - så kan hende noen har sett oss??? Nei - egentlig tror jeg ikke det... Men den spenningen at noen KAN komme, er ganske så pirrende :-)

Men ikke om det er noen i familien som ser det... Jeg så en gang søsteren min og kjæresten hennes da de sov hos oss. Han hoppet av henne, men heldigvis var de under dynen så jeg ikke så så mye... Pinlig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195488-har-dere-ferska-noen/#findComment-1365743
Del på andre sider

Jeg kom over et par engang jeg var ute og gikk tur. De holdt på et stykke fra stien. Da satt hun oppa ham med skjørtet pent dandert utover.

Det kunne sett helt uskyldig ut om det ikke hadde vært for de nakne lårene og leggene hans som stakk utenfor skjørtet!

Jeg bare snudde uten å si noe. Og jeg tror de var så opptatt at de ikke merket meg.

Selv har jeg hatt mye glede av aktiviteter utendørs, men har så vidt jeg vet ikke blitt oppdaget :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195488-har-dere-ferska-noen/#findComment-1365788
Del på andre sider

Gjest Be my valentine

Jepp - på repøvelse i militæret for en del år tilbake.

Vi lå med en sambandsinstallasjon i enden av en skogsbilveg, men et stykke "oppi" og godt kamuflert - tydeligvis....

Utpå natten gikk vi patrulje - vi var blitt forberedt på "FI"-aktivitet i vårt område av sambandsKO og vi ble selvfølgelig veldig på alerten da vi hørte bildur i skogsbilvegen.

Vi la oss i skjul og observerte en eldre sivil Volvo komme oppover og parkere på veien. Dette var som sagt på natten og når det hadde parkert og skrudd av lysene var det vanskelig å se hva som skjedde. Det at det var en sivil bil, behøvde ikke nødvendigvis å bety at det ikke var noen fare. På repøvelser må man være forberedt på litt av hvert.....

Vi lå en stund og ventet på at noen skulle komme ut, men ingenting skjedde. Så gikk plutselig kupélyset på, men vi kunne fremdeles ikke se noe for vinduene var veldig dogget.....

Vi bestemte oss da for å snike innpå for å finne ut hva som foregikk (selv om vi nå hadde en teori...) og lurte oss inntil siden på bilen. Nå ble teorien bekreftet - stønning og "daskelyder" ga ikke rom for tvil! Men når fire gutter/menn har ligget og kjedet seg i skauen i over en uke, er det lett for at man ønsker seg litt action. Så vi trakk oss unna og forberedte et aldri så lite angrep på bilen.... Så med knatring av løsammunisjon, et lysbluss og litt øvrige effekter ble hyrdestunde brått avbrutt. En svært tildogget Volvo utførte en U-vendig på skogsbilvegen som mirakuløst nok gikk bra og fór nedover veien igjen.

Vi hadde mye moro av dette på resten av øvelsen.... og fikk bruk for øvelsen da vi ble angrpet av EKTE FI natten etter... Men vi tok rotta på dem også...!!

He, he....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195488-har-dere-ferska-noen/#findComment-1365817
Del på andre sider

Jepp - på repøvelse i militæret for en del år tilbake.

Vi lå med en sambandsinstallasjon i enden av en skogsbilveg, men et stykke "oppi" og godt kamuflert - tydeligvis....

Utpå natten gikk vi patrulje - vi var blitt forberedt på "FI"-aktivitet i vårt område av sambandsKO og vi ble selvfølgelig veldig på alerten da vi hørte bildur i skogsbilvegen.

Vi la oss i skjul og observerte en eldre sivil Volvo komme oppover og parkere på veien. Dette var som sagt på natten og når det hadde parkert og skrudd av lysene var det vanskelig å se hva som skjedde. Det at det var en sivil bil, behøvde ikke nødvendigvis å bety at det ikke var noen fare. På repøvelser må man være forberedt på litt av hvert.....

Vi lå en stund og ventet på at noen skulle komme ut, men ingenting skjedde. Så gikk plutselig kupélyset på, men vi kunne fremdeles ikke se noe for vinduene var veldig dogget.....

Vi bestemte oss da for å snike innpå for å finne ut hva som foregikk (selv om vi nå hadde en teori...) og lurte oss inntil siden på bilen. Nå ble teorien bekreftet - stønning og "daskelyder" ga ikke rom for tvil! Men når fire gutter/menn har ligget og kjedet seg i skauen i over en uke, er det lett for at man ønsker seg litt action. Så vi trakk oss unna og forberedte et aldri så lite angrep på bilen.... Så med knatring av løsammunisjon, et lysbluss og litt øvrige effekter ble hyrdestunde brått avbrutt. En svært tildogget Volvo utførte en U-vendig på skogsbilvegen som mirakuløst nok gikk bra og fór nedover veien igjen.

Vi hadde mye moro av dette på resten av øvelsen.... og fikk bruk for øvelsen da vi ble angrpet av EKTE FI natten etter... Men vi tok rotta på dem også...!!

He, he....

*Ler så jeg griner* De lurer nok fremdeles på hva det var som traff dem der inne i skogen! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195488-har-dere-ferska-noen/#findComment-1365831
Del på andre sider

Annonse

Så noen på Kalvøya festivalen for mange, mange år siden.

Det var etter at konserten var over, men dette var jo på sommeren, så det var lyst og fint ute. Det var så mange som sto i kø for å komme seg over brua at jeg heller bestemte meg for å gå en tur rundt på øya.

Der så jeg mye rart, som skjedde relativt åpenlyst. Først ei jente som sto bak en gutt og holdt i tissefanten da han urinerte, men da han var ferdig begynte hun å dra han ganske lenge. Jeg gikk så jeg vet ikke hva som skjedde videre.

Så også ei som sto på kne foran en annen gutt og utførte munnsex på han. Jeg så gutten bakfra, så jeg så ikke detaljer.

Tilslutt så jeg ett par som lå helt inntill stien og knullet som f...

I tillegg var det endel lesbeklining og et par som fingret hverandre.

Dette var bare i nærheten av de stiene som er på øya, hva som skjedde inne i buskasene er det bare fantasien som setter grenser for.

Men jeg har hørt andre har holdt på. Ei hylte noe så jævlig at jeg faktisk trodde at han drepte henne i stedenfor å knulle henne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195488-har-dere-ferska-noen/#findComment-1365844
Del på andre sider

lane1365380891

Tja.

En gang på hyttetur så var et par igang på samme rommet som jeg hadde soveposen liggende, og den måtte jeg jo hente før jeg kunne legge meg. De fikk seg en liten pause mens jeg romsterte rundt i halvmørket ja.

Jeg har også observert et par ved vannkanten en gang jeg var ute og padlet. Men de var relativt langt unna.

Selv tror jeg aldri jeg har blitt ferska, selv om jeg kan tale ganske mange ganger det har dukket opp folk i området ikke lenge etter. Men man vet jo aldri...

Jeg er forresten forundret over hvor lite folk som egentlig ferdes i skogen utenfor de mest trafikerte stedene, selv på varme fine sommerdager. Men det passer meg egentlig aldeles utmerket.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195488-har-dere-ferska-noen/#findComment-1365855
Del på andre sider

Så noen på Kalvøya festivalen for mange, mange år siden.

Det var etter at konserten var over, men dette var jo på sommeren, så det var lyst og fint ute. Det var så mange som sto i kø for å komme seg over brua at jeg heller bestemte meg for å gå en tur rundt på øya.

Der så jeg mye rart, som skjedde relativt åpenlyst. Først ei jente som sto bak en gutt og holdt i tissefanten da han urinerte, men da han var ferdig begynte hun å dra han ganske lenge. Jeg gikk så jeg vet ikke hva som skjedde videre.

Så også ei som sto på kne foran en annen gutt og utførte munnsex på han. Jeg så gutten bakfra, så jeg så ikke detaljer.

Tilslutt så jeg ett par som lå helt inntill stien og knullet som f...

I tillegg var det endel lesbeklining og et par som fingret hverandre.

Dette var bare i nærheten av de stiene som er på øya, hva som skjedde inne i buskasene er det bare fantasien som setter grenser for.

Men jeg har hørt andre har holdt på. Ei hylte noe så jævlig at jeg faktisk trodde at han drepte henne i stedenfor å knulle henne.

Kom på ei historie som faren til en kamerat av meg opplevde.

De leide ei leilighet i ett hus og en dag faren kom hjem fra jobben, hørte han ett forferdelig hyl fra husvertens kone. Han var skråsikker på at de sloss, så han snek seg inn med en vedkubbe i hånden, som han fant i gangen. Åpnet kjøkkendøra forsiktig og så ryggen på mannen og kona lå på ryggen på kjøkkenbordet og mannen sto over henne med hendene på halsen hennes. Begge var påkledd, men kona hadde langt skjørt.

Faren hevet vedkubben over hode og snek seg helt bort til paret. Da fikk han se at de holdt på som faen.

Gjett om han var forsiktig ut igjen. Tenk om han hadde dæljet til mannen i hode med vedkubben.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195488-har-dere-ferska-noen/#findComment-1365859
Del på andre sider

En gang skulle jeg ha med en kompis til byen, han skulle ha skyss. Han bodde på en hybel øverst i bygget jeg bodde i.

Jeg drev og brølte opp til ham flere ganger, uten reaksjon - så jeg traska opp og rett inn i hybelen, der han drev å knullet som pokker på dama. Jeg brølte ut i latter, og stod der leeeenge i rommet og luuuuurte på om han ikke skulle kommmmmmmmmme snart....?

Han ba meg dra til helvete, men jeg ble stående, for han kunne ikke godt sprette ut på gulvet uten å blotte dama.

Har flirt mye av den siden...

Ellers kikka jeg gjennom en dørsprekk på onkelen min som ble sugd av dama si da jeg selv var 12-13-år. Det var jo helt sinnsykt spennende da...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195488-har-dere-ferska-noen/#findComment-1365960
Del på andre sider

Annonse

En gang skulle jeg ha med en kompis til byen, han skulle ha skyss. Han bodde på en hybel øverst i bygget jeg bodde i.

Jeg drev og brølte opp til ham flere ganger, uten reaksjon - så jeg traska opp og rett inn i hybelen, der han drev å knullet som pokker på dama. Jeg brølte ut i latter, og stod der leeeenge i rommet og luuuuurte på om han ikke skulle kommmmmmmmmme snart....?

Han ba meg dra til helvete, men jeg ble stående, for han kunne ikke godt sprette ut på gulvet uten å blotte dama.

Har flirt mye av den siden...

Ellers kikka jeg gjennom en dørsprekk på onkelen min som ble sugd av dama si da jeg selv var 12-13-år. Det var jo helt sinnsykt spennende da...

*Hehe* Har du sett 101 Reykjavik?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195488-har-dere-ferska-noen/#findComment-1365971
Del på andre sider

Gjest Halling

I forsvaret hadde jeg ansvaret for et sikret område hvor det ikke var lov å oppholde seg. Vakter til fots og i bil jaget alle som parkerte. Rett som det var ferska vi par som var i full gang i bilen, de måtte jages dessverre, og mange ble sinte. Særlig homsepar som kom rett fra busstasjonen hvor sjekkestedet var. Noen homser ble jaget to ganger samme kveld. Det var et nett av øde tømmerveier, skyttergraver og bunkere med et utall muligheter.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195488-har-dere-ferska-noen/#findComment-1366011
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...