Gjest også travel Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 En venninne skal ha ungene litt over en time mens jeg skal noe. Så spør jeg henne om hun har det travelt, og det har hun.... Hun sa det da hun fikk ungene. Bør jeg gi noe som takk for hjelpen? Jeg sa at jeg kan passe hennes barn en gang hun trenger hjelp. Hun har ikke passet dem før. 0 Siter
cec5 Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Hun tar sikkert imot tilbudet ditt om å passe hennes barn. Greit å kunne gjøre hverandre tjenester, uten at man trenger å gi nor for det (sålenge det går begge veier da). 0 Siter
Aryane Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Hvis jeg skal noe og ikke har andre muligheter har jeg flere venninner som gjerne stiller opp, da vet de at de kan spørre meg en annen gang. Vi pleier ikke gi hverandre noe. Er det derimot noen som ikke har barn selv, gir jeg gjerne en blomst som takk for hjelpen. 0 Siter
Gjest også travel Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Hvis jeg skal noe og ikke har andre muligheter har jeg flere venninner som gjerne stiller opp, da vet de at de kan spørre meg en annen gang. Vi pleier ikke gi hverandre noe. Er det derimot noen som ikke har barn selv, gir jeg gjerne en blomst som takk for hjelpen. Det ble under en time med pass. Takk for svar! 0 Siter
Gjest også travel Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Hun tar sikkert imot tilbudet ditt om å passe hennes barn. Greit å kunne gjøre hverandre tjenester, uten at man trenger å gi nor for det (sålenge det går begge veier da). Takk for svar. Det ble under en time hun hadde dem, så det gikk fint. Det var godt at hun kunne ha dem så jeg kom meg på jobbmøte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.