Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du forslag til hva jeg kan lage til middag i dag? Er forferdelig matlei, typen er på jobb til langt på kveld, så det blir bare til meg.

Noe som er godt og fristende og ikke så mye styr å lage. Jeg er lei av brødskiver. :)

Skrevet

Jeg åpnet bare frysen og tok det første og beste jeg fant.....et var en falukorv, men hvordan skal jeg tilberede den? Trenger noen ideer!

Hva du skal lage til bare deg selv?.....nei jeg er desverre helt tom for ideer jeg også.

Gjest Elextra
Skrevet

Spørs jo helt hva du har i kjøleskapet.

Er det en delikatessebutikk på veien hjem kan du jo få tak i noe som både er spennende og sunt. Eller kanskje noe take-away.

Lager sjelden mat bare til meg selv, spiser jeg alene blir det helst frossenpizza eller som nevnt over.

Skrevet

Forresten.....KINAMAT....det hadde jeg bestilt hvis jeg var sulten og det bare var meg!

Skrevet

Forresten.....KINAMAT....det hadde jeg bestilt hvis jeg var sulten og det bare var meg!

Jo, det høres godt ut, det er bare ingen som lager og bringer kinamat her. :)

Skrevet

Spørs jo helt hva du har i kjøleskapet.

Er det en delikatessebutikk på veien hjem kan du jo få tak i noe som både er spennende og sunt. Eller kanskje noe take-away.

Lager sjelden mat bare til meg selv, spiser jeg alene blir det helst frossenpizza eller som nevnt over.

Jeg må ut og handle uansett, så det står ikke på hva jeg har i kjøleskapet.

Har spist grandiosa to dager på rad nå, er temmelig fed up med det. :)

Skrevet

Jo, det høres godt ut, det er bare ingen som lager og bringer kinamat her. :)

nei det er det ikke her heller, må kjøre å hente det selv og da blir det liksom ekstra tiltak!

Sjelden jeg gidder å legge så mye i det når det er bare meg selv, ender vanligvis opp meg Grandiosa da. Eller ostepølse og pommes frites, skjær pølsene opp i biter og stek sammen med pommes fritesen, det er enkelt og godt.....og fetende.....sukk...!

Skrevet

Jeg åpnet bare frysen og tok det første og beste jeg fant.....et var en falukorv, men hvordan skal jeg tilberede den? Trenger noen ideer!

Hva du skal lage til bare deg selv?.....nei jeg er desverre helt tom for ideer jeg også.

Du kan lage en salat..En god en, vel og merke, med skikkelig isbergsalat, cherry-tomater, littegranne balsamico, det du ellers måtte like. Til det kan du koke nypoteter som du har smør og rømme til, og da evt laksefilet, stekte fiskekaker (pass på å få den stekbare typen, ikke sånne som skal i saus), du kan ha kjøtt etter ditt valg. Pepperstek er jo godt, kanskje litt voldsomt, men hvis du vil kose deg må du ikke ha noen hemninger ;)

ps. Hvis man er av den kresne sorten kan jeg forstå hvis fersk salat og fiskekaker/fisk høres ekkelt ut, men det er faktisk ubeskrivelig godt.

Skrevet

Du kan lage en salat..En god en, vel og merke, med skikkelig isbergsalat, cherry-tomater, littegranne balsamico, det du ellers måtte like. Til det kan du koke nypoteter som du har smør og rømme til, og da evt laksefilet, stekte fiskekaker (pass på å få den stekbare typen, ikke sånne som skal i saus), du kan ha kjøtt etter ditt valg. Pepperstek er jo godt, kanskje litt voldsomt, men hvis du vil kose deg må du ikke ha noen hemninger ;)

ps. Hvis man er av den kresne sorten kan jeg forstå hvis fersk salat og fiskekaker/fisk høres ekkelt ut, men det er faktisk ubeskrivelig godt.

eller hjemmelaget potetstapp med røkepølse og makaroni?

eller...moussaka med salat til..

grr, jeg er sulten..!

Skrevet

En stoor sandwich, med feks, kyllingfilet, avokado, tomater, rød løk, salat. Skjer loff skiver av formloff på langs, stek de i ovnen til de er litt sprøe gni inn med hvitløk og putt alt fyllet inni. Nyydelig!

Gjest Elextra
Skrevet

En stoor sandwich, med feks, kyllingfilet, avokado, tomater, rød løk, salat. Skjer loff skiver av formloff på langs, stek de i ovnen til de er litt sprøe gni inn med hvitløk og putt alt fyllet inni. Nyydelig!

*sulten*

Det høres godt ut!

Skrevet

Fy filler'n, nå ble jeg sulten, nå!!!

Skrevet

Omelett med tomater, skinke/pølse/salami/bacon (alt etter hva som finnes i skapet), purreløk og baconost på tube.

Skrevet

Takk for alle gode forslag nedover her! :)

Fant derimot en pakke med kyllingfilet i fryseren, så det blir grillet kyllingfilet med chiligrillsaus, ris og et glass uncle ben's til. :)

Namme!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Takk for alle gode forslag nedover her! :)

Fant derimot en pakke med kyllingfilet i fryseren, så det blir grillet kyllingfilet med chiligrillsaus, ris og et glass uncle ben's til. :)

Namme!

Hadde det ikke vært bedre med et glass vann til? ;)

Skrevet

Hadde det ikke vært bedre med et glass vann til? ;)

Hehe ja, det glasset med uncle ben's var litt tjukt å drikke med sugerør!

Skrevet

Å det hadde jeg glemt! Jeg digger sandwich! Helst med kylling, bacon og sånn! Det skal jeg snart lage igjen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...