Lillemus Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Er jeg hinsides å være "bare" sær når jeg får hetta når jeg ekspederes av folk med lakkerte negler? Blanke negler er ok, slike med fransk manikyr (heter det ikke det når de har hvite tupper?) er pent, røde negler kan gå an såvidt, men alt annet gir meg grøsninger! Vet ikke hvorfor, kanskje fordi det skjuler at det er møkkete under? Ser det billig ut? 0 Siter
MsSophie Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Ja, du er veldig sær. Mvh ei med velstelte, lakkerte og pene negler...:-) 0 Siter
morsan Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Gidder jeg ikke å tenke på en gang. Om f eks en kassadame gir meg tilbake vekslepenger, så er det vel adskillig mer skitt på pengene på grunn av alle dem som har eid de før meg, enn det som eventuelt måtte komme fra denne kassadamens hender/negler! ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 Gidder jeg ikke å tenke på en gang. Om f eks en kassadame gir meg tilbake vekslepenger, så er det vel adskillig mer skitt på pengene på grunn av alle dem som har eid de før meg, enn det som eventuelt måtte komme fra denne kassadamens hender/negler! ;-) Jeg vet ikke hva det er, men jeg synes det er så grusomt. ) 0 Siter
Gjest en som liker pyntede kvinner Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 det er nok bare du som blir utrygg når du møter folk som ønsker å ta seg godt ut :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 det er nok bare du som blir utrygg når du møter folk som ønsker å ta seg godt ut :-) Nah - er neglene pene, ikke fort korte og har pen lakk så kan røde negler være veldig pent. Men når lakken flasser i kanten, neglene er korte og kanskje delvis nedbitte og lakken er svart, blå eller knallrosa (på voksne!) da.... *Får frysninger* 0 Siter
Gjest en som liker pyntede kvinner og som går i rosa skjorter Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Nah - er neglene pene, ikke fort korte og har pen lakk så kan røde negler være veldig pent. Men når lakken flasser i kanten, neglene er korte og kanskje delvis nedbitte og lakken er svart, blå eller knallrosa (på voksne!) da.... *Får frysninger* flassede og nedbidte er ikke særlig pent, men rosa kan jo være fint:-) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Jeg trodde jeg var rimelig sær og vanskelig, sånn med hva folk "får" ha på seg og hvordan de får se ut..;-)Men neglene til kassadamen? Tror jeg knapt jeg ser.. MINE negler ser jeg derimot, de får kun ha blank neglelakk eller ikkeno på til hverdags (og absolutt mest til fest og..) Men hvis jeg virkelig driver med ett eller annet virkelig stort utmaingsprosjekt KAN jeg finne på å lakke dem kreativt, jeg har til og med hatt noen sånne små tegninger og smykker engang! (men det ble litt much..;-)) Men jeg tar i så alltid neglelakken av neste morgen, jeg orker ikke neglelakk med hakk eller som ikke er festfresh lenger..På meg. :-) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Ja, du er sær ;-) Liker kvinnelige ting som neglelakk, jeg. Alt for få pynter seg. Ikke at man må gjøre det hver dag, men å ha aversjoner mot forskjellige farger, det er jo bare trist. Gøy å prøve ut ting, man lever bare en gang :-) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Nah - er neglene pene, ikke fort korte og har pen lakk så kan røde negler være veldig pent. Men når lakken flasser i kanten, neglene er korte og kanskje delvis nedbitte og lakken er svart, blå eller knallrosa (på voksne!) da.... *Får frysninger* Må bare si at knallrød neglelakk syns jeg er mye styggere enn en fin rosafarge. Ellers så syns jeg du er litt sær ja. Hadde hun stått i kjøttdisken hadde jeg forstått deg ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 Må bare si at knallrød neglelakk syns jeg er mye styggere enn en fin rosafarge. Ellers så syns jeg du er litt sær ja. Hadde hun stått i kjøttdisken hadde jeg forstått deg ) Ok, jeg burde vel presisert litt. Kassadama på super'n bryr meg lite, men hos frisøren f.eks., hvor de tar i meg - *grøss*. Den sinnsykt knallrosa avflekkede neglelakken er hos en på en frisørsalong....Hadde jeg vært avdelingsleder der så hadde hun faktisk fått beskejd om å ha skikkelig neglelakk om hun skulle ha det. 0 Siter
Kvinna Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Ok, jeg burde vel presisert litt. Kassadama på super'n bryr meg lite, men hos frisøren f.eks., hvor de tar i meg - *grøss*. Den sinnsykt knallrosa avflekkede neglelakken er hos en på en frisørsalong....Hadde jeg vært avdelingsleder der så hadde hun faktisk fått beskejd om å ha skikkelig neglelakk om hun skulle ha det. ÆÆÆÆSJ det der har jeg opplevd engang. Skikkelig SPADER av noen negler, tykke, gule, med helt rett avklipping, så hun klorte som f...Tommelneglene var lengre enn de andre neglene, og alle hadde avskallet rødbrunsort neglelakk. Da jeg kom hjem hadde jeg 10-15 kloremerker i panna etter at hun ordna luggen. Veit jeg er svak, men jeg klarte virkelig ikke å si i fra mens hun holdt på. Men går jeg tilbake dit? NEI! 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 ÆÆÆÆSJ det der har jeg opplevd engang. Skikkelig SPADER av noen negler, tykke, gule, med helt rett avklipping, så hun klorte som f...Tommelneglene var lengre enn de andre neglene, og alle hadde avskallet rødbrunsort neglelakk. Da jeg kom hjem hadde jeg 10-15 kloremerker i panna etter at hun ordna luggen. Veit jeg er svak, men jeg klarte virkelig ikke å si i fra mens hun holdt på. Men går jeg tilbake dit? NEI! Heldigvis var ikke Frk. Rosanegler borti meg, men jeg grøsset bare ved tanken... 0 Siter
bb71 Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Jeg joiner deg i den altså! Jeg synes røde negler er vulgært også jeg da.... Fransk manikyr er pent. Ellers er jeg for naturlig skjønnhet generelt, hater blå øyeskygge, og hva med blå mascara??? Og glittersminke! Oj, her kunne jeg fortsatt lenge!!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. august 2005 Forfatter Skrevet 24. august 2005 Jeg joiner deg i den altså! Jeg synes røde negler er vulgært også jeg da.... Fransk manikyr er pent. Ellers er jeg for naturlig skjønnhet generelt, hater blå øyeskygge, og hva med blå mascara??? Og glittersminke! Oj, her kunne jeg fortsatt lenge!!!! *High five* ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.