Gå til innhold

Gi dem asyl, eller la dem hoppe?

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

4

• MsSophie

3

• Goliath

2

• Jeg er en annen

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Halling
Skrevet

Det blir som katt i et tre, ignorer dem, så komme de ned til slutt, eller så faller de ned når de sovner.

Skrevet

Det hadde jo vært interessant å bare snudd ryggen til og se om de har guts til å hoppe eller om de hadde klatret slukøret ned igjen...?

Det sto at de forlangte svar på søknadene sine - det har de fått to ganger før. Nemlig Nei.

Skrevet

La dem hoppe!

Asyl skal innvilges etter vedtatte kriterier, ikke etter utpressing.

Gjest å nå nei
Skrevet

*tenkte det samme*;)*hyssssj* tør ikke svare av frykt for drittslenging!

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Plukke dem opp med helikopter o g deretter fly dem rett ut av landet uten mellomlanding. Hadde blitt lange i maska da, trur eg :)

Gjest å nå nei
Skrevet

*tenkte det samme*;)*hyssssj* tør ikke svare av frykt for drittslenging!

Ok, la de hoppe;) *hoppla*

Frekke er de, kommer hit og bedriver utpressing, håper Erna tar affære og sender dem på hue og rævva ut av landet, snarest mulig!Yes!

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Der hopper det bare opp reklame for Yahoo hver gang jeg klikker på linken din...?

Skrevet

Der hopper det bare opp reklame for Yahoo hver gang jeg klikker på linken din...?

Hmmm...

*tester linken*

Den virker her, i hvert fall...

Jeg er en annen
Skrevet

De kommer ikke, og burde ikke, få asyl pga. dette. Men når de går til dette skrittet tyder det på en desperasjon få i denne tråden, med sine "morsomheter", later til å være i stand til å ta inn over seg. Pjuk.

Gjest Halling
Skrevet

Det hadde jo vært interessant å bare snudd ryggen til og se om de har guts til å hoppe eller om de hadde klatret slukøret ned igjen...?

Det sto at de forlangte svar på søknadene sine - det har de fått to ganger før. Nemlig Nei.

Jeg ville la dem hoppe.

Vår justisminister fikk til sin forskrekkelse se hva amerikansk mobb kan finne på: en mann ville hoppe fra en bygning. Mobben under ropte bla a "Hopp da for faen, vi gidder ikke stå her for ingenting!" De ropte litt senere taktfast "Hopp, hopp, hopp, hopp...." Fyren hoppa ikke, og mobben gliste og klappa hverandre på ryggen, en del pengesedler byttet eier, akkurat som på film :-)

Skrevet

Jeg ville la dem hoppe.

Vår justisminister fikk til sin forskrekkelse se hva amerikansk mobb kan finne på: en mann ville hoppe fra en bygning. Mobben under ropte bla a "Hopp da for faen, vi gidder ikke stå her for ingenting!" De ropte litt senere taktfast "Hopp, hopp, hopp, hopp...." Fyren hoppa ikke, og mobben gliste og klappa hverandre på ryggen, en del pengesedler byttet eier, akkurat som på film :-)

Hehe :D

Gjest Halling
Skrevet

Hehe :D

Jeg må jo glise, selv om det er grotesk. Det var en homse som hadde mista kjæresten, mobben lo så de skreik, slo seg på låra og hermet da han ropte gråtkvalt på kjæresten.

Skrevet

Jeg må jo glise, selv om det er grotesk. Det var en homse som hadde mista kjæresten, mobben lo så de skreik, slo seg på låra og hermet da han ropte gråtkvalt på kjæresten.

Hehe, uff :D

Ja, livet er brutalt!

Gjest Halling
Skrevet

Ok, la de hoppe;) *hoppla*

Frekke er de, kommer hit og bedriver utpressing, håper Erna tar affære og sender dem på hue og rævva ut av landet, snarest mulig!Yes!

Utpressing.

De som kapret et fly med håndgranater og et hundretall vettskremte passasjerer for å få opphold i Norge, bor fremdeles i landet. De kom straks de hadde sonet en dom i Russland. Hvis de blir utlevert til Iran, får de dødsstraff for kapringen, så de kan ikke sendes hjem. Snedig plan.

Gjest å nå nei
Skrevet

Utpressing.

De som kapret et fly med håndgranater og et hundretall vettskremte passasjerer for å få opphold i Norge, bor fremdeles i landet. De kom straks de hadde sonet en dom i Russland. Hvis de blir utlevert til Iran, får de dødsstraff for kapringen, så de kan ikke sendes hjem. Snedig plan.

Jeg hadde sendt dem hjem uten å blunke også, slemme meg.

Utspekulerthet skal ikke lønne seg ;)

Når de utsetter andre for en slik fare, og belønnes med oppholdstillatelse? jeg finner ikke ord!!!!

En ting er sikkert, dette vil gjenta seg. En snedig plan som du skriver, de utnytter norges snillisme for det det er verdt.

Så lenge de ikke har gyldig opphold her i landet og får avslag, har vi heller ikke noe ansvar for hva som skjer dem når vi sender dem tilbake til deres opprinnelsesland.

Vi kan ikke bestemme over andre lands lover.Det får være en sak mellom den tilbakesendte og deres land.

Gjest *grøsser*
Skrevet

Jeg ville la dem hoppe.

Bare la dem hoppe, ja. Eneste "aberet" er at det er "vi" som må sope dem opp igjen.

Gjest Halling
Skrevet

Bare la dem hoppe, ja. Eneste "aberet" er at det er "vi" som må sope dem opp igjen.

La dem ligge til reven.

Skrevet

La dem hoppe selvfølgelig.

Hvordan skal det gå hvis vi gir etter for slik utpressing?

Skrevet

La dem hoppe, ut tvil.

Norge er tragisk hvis de gir dem asyl.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...