mrxx Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Det var sikkert kondomer, bare at hun ikke hadde lyst til å skrive det her! Hehe, eller at hun er så gammel at hun har glemt hva kondomer er og tror det er ballonger...alternativet er at det er altfor lenge siden sist og at det derfor har gått i glemmeboka:-) 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Hehe, eller at hun er så gammel at hun har glemt hva kondomer er og tror det er ballonger...alternativet er at det er altfor lenge siden sist og at det derfor har gått i glemmeboka:-) *LOL* 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Kjære deg. Jeg fikk hjelp til å åpne vaskemaskinen, og pumpa hadde satt seg fast. Nå må jeg ut og kjøpe CRC (tror jeg det heter?) og sprute litt rundt der. Men den virker visst nå :-) Kan du komme likevel? :-) Hvor bor du? "Hvor bor du?" :-) Du må komme til meg, jeg bor her: http://fotofil.no/aspx/ShowImage/hb0654.aspx 0 Siter
Gjest Vaskeløs, men ikke kondomløs Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 *LOL* He, he...festlig! Joda, det måtte vært en liten snurrebass. Det var nemlig slike små vannballonger :-) 0 Siter
Gjest Vasketøsa kommer snart :-) Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 "Hvor bor du?" :-) Du må komme til meg, jeg bor her: http://fotofil.no/aspx/ShowImage/hb0654.aspx He, he....greit, jeg får komme til deg :-) Så hvor gammel er du, og hvor mange har du drept? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 He, he....greit, jeg får komme til deg :-) Så hvor gammel er du, og hvor mange har du drept? Jeg soner og angrer på fante og skurkestreker jeg har gjort her på DOL;) 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 "Hvor bor du?" :-) Du må komme til meg, jeg bor her: http://fotofil.no/aspx/ShowImage/hb0654.aspx I boligen din har du i hvert fall sengeplasser nok Så du at jeg har lagt ut en beskjed til deg på Meldinger? 0 Siter
Gjest lurulf Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 He, he...festlig! Joda, det måtte vært en liten snurrebass. Det var nemlig slike små vannballonger :-) Men da er det jo godt at du ikke er kondomløs, vi ble jo litt bekymret for deg, ser du 0 Siter
Gjest Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Jeg renset filteret. Maskinen er gammel, men fikk ny motor for noen år siden. I filteret fant jeg forresten en haug med ballonger fra ungene. Hvis jeg tapper ut vannet, sentrifugerer den, men det er jo mye såpe der :-( Det samme skjedde med vår vaskemaskin, den stoppet bare uten å tømme ut vannet og sentrifugere. Vi hadde åpnet den lille luken nederst foran, og der var det ingenting. Så fikk vi besøk av en hendig nabo som åpnet hele maskina bak, og fant bla en barnesokk inni et slags rør eller noe. Etterpå virket den *takknemlig for hendige og hjelpsomme naboer* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.