Gå til innhold

Vaskemaskinen min sentrifugerer ikke lenger :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

:) Det var sikkert kondomer, bare at hun ikke hadde lyst til å skrive det her!

Hehe, eller at hun er så gammel at hun har glemt hva kondomer er og tror det er ballonger...alternativet er at det er altfor lenge siden sist og at det derfor har gått i glemmeboka:-)

Skrevet

Hehe, eller at hun er så gammel at hun har glemt hva kondomer er og tror det er ballonger...alternativet er at det er altfor lenge siden sist og at det derfor har gått i glemmeboka:-)

*LOL*

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Kjære deg. Jeg fikk hjelp til å åpne vaskemaskinen, og pumpa hadde satt seg fast. Nå må jeg ut og kjøpe CRC (tror jeg det heter?) og sprute litt rundt der. Men den virker visst nå :-) Kan du komme likevel? :-) Hvor bor du?

"Hvor bor du?"

:-) Du må komme til meg, jeg bor her:

http://fotofil.no/aspx/ShowImage/hb0654.aspx

Gjest Vaskeløs, men ikke kondomløs
Skrevet

*LOL*

He, he...festlig! Joda, det måtte vært en liten snurrebass. Det var nemlig slike små vannballonger :-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

He, he....greit, jeg får komme til deg :-) Så hvor gammel er du, og hvor mange har du drept?

Jeg soner og angrer på fante og skurkestreker jeg har gjort her på DOL;)

Skrevet

He, he...festlig! Joda, det måtte vært en liten snurrebass. Det var nemlig slike små vannballonger :-)

Men da er det jo godt at du ikke er kondomløs, vi ble jo litt bekymret for deg, ser du :)

Skrevet

Jeg renset filteret. Maskinen er gammel, men fikk ny motor for noen år siden. I filteret fant jeg forresten en haug med ballonger fra ungene. Hvis jeg tapper ut vannet, sentrifugerer den, men det er jo mye såpe der :-(

Det samme skjedde med vår vaskemaskin, den stoppet bare uten å tømme ut vannet og sentrifugere. Vi hadde åpnet den lille luken nederst foran, og der var det ingenting.

Så fikk vi besøk av en hendig nabo som åpnet hele maskina bak, og fant bla en barnesokk inni et slags rør eller noe.

Etterpå virket den :)

*takknemlig for hendige og hjelpsomme naboer*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...