Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som driver med audioscrobbler?

Gå inn på http://www.last.fm/

Den registrerer all musikken du hører på, finner musikalske "naboer", og du kan skrive inn grupper eller sjangere du liker, så spiller den musikk som den tror du vil like.

Sjennialt, spør du meg. :)

Skrevet

Hehe... Skal vi være venner? :)

*Banker på*

Kan Freya være med ut å leke?

Skrevet

*Banker på*

Kan Freya være med ut å leke?

Bare hvis vi skal hoppe strikk, altså!

Skrevet

Bare hvis vi skal hoppe strikk, altså!

OK, men da stikker vi på løkka og hører om noen er med på boksen går etterpå ikke sant?

BTW på Audioscrobbler er jeg Epiphany, om det er av interesse :)

Skrevet

OK, men da stikker vi på løkka og hører om noen er med på boksen går etterpå ikke sant?

BTW på Audioscrobbler er jeg Epiphany, om det er av interesse :)

Er med på boksen går jeg! :)

P.S. Legger deg i vennelista mi, jeg. :)

Skrevet

genialt og genialt fru blom.. bare for å teste så tastet jeg pet shop boys, også kommer a-ha opp som alternativ nr. 4!

Og George Michael som nr.3....

Tror ikke jeg setter min tillit på at denne greia finner musikk til meg...

Men jeg fikk litt flashback her, så jeg skal søke litt videre likevel for å se om jeg finner noe gammelt og vakkert ;o)

Skrevet

genialt og genialt fru blom.. bare for å teste så tastet jeg pet shop boys, også kommer a-ha opp som alternativ nr. 4!

Og George Michael som nr.3....

Tror ikke jeg setter min tillit på at denne greia finner musikk til meg...

Men jeg fikk litt flashback her, så jeg skal søke litt videre likevel for å se om jeg finner noe gammelt og vakkert ;o)

Skrev inn mange forskjellige artister i den radiogreia, og det er absolutt mye bra jeg får høre på, synes jeg da. :)

Skrevet

Skrev inn mange forskjellige artister i den radiogreia, og det er absolutt mye bra jeg får høre på, synes jeg da. :)

må kanskje teste litt mere, eg jo snar å hive meg over tastene å protestere da ;o)

hihi

Skrevet

Den var super!

Skal teste den mer ut ikveld og dagen framover...

;)

Noe sånt har jeg vært på jakt etter!

:-D

Skrevet

Sånn har jeg Windows Mediaplayer og, oppdaget det i dag.

Når jeg spiller en sang står det

"Hvisdu liker denne sangen vil du kanskje også like...." Så står det masse forslag.

Skrevet

Sånn har jeg Windows Mediaplayer og, oppdaget det i dag.

Når jeg spiller en sang står det

"Hvisdu liker denne sangen vil du kanskje også like...." Så står det masse forslag.

Ja, men med last.fm spiller den musikken for deg uten at du trenger å laste ned/kjøpe! :)

Så kan du jo høre på det før du bestemmer deg for å digge det, liksom.

Skrevet

Den var super!

Skal teste den mer ut ikveld og dagen framover...

;)

Noe sånt har jeg vært på jakt etter!

:-D

Ja, dette var midt i blinken for meg! Blir så drittlei av de samme gamle sangene, vanskelig å finne noe nytt å høre på, synes jeg. Storkoser meg nå! :)

Skrevet

må kanskje teste litt mere, eg jo snar å hive meg over tastene å protestere da ;o)

hihi

Det er bare å prøve seg fram. Og det er lov å synes det er noe dritt bare fordi jeg liker det altså. ;)

Skrevet

Ja, men med last.fm spiller den musikken for deg uten at du trenger å laste ned/kjøpe! :)

Så kan du jo høre på det før du bestemmer deg for å digge det, liksom.

Og enda kulere er det jo at når man spiller i Win Amp, så legges det til i spille lista på last.fm

Det er kanskje et prosjekt å få til? Han jeg deler hus med ordner alt sånt, så jeg er helt grønn på det.

Skrevet

Og enda kulere er det jo at når man spiller i Win Amp, så legges det til i spille lista på last.fm

Det er kanskje et prosjekt å få til? Han jeg deler hus med ordner alt sånt, så jeg er helt grønn på det.

Ja, det er vel hvis du laster ned den pluginen til winamp? Så kommer det opp en liste over hva du har hørt på for de andre. Hvis det var det du mente da. :)

Skrevet

Ja, det er vel hvis du laster ned den pluginen til winamp? Så kommer det opp en liste over hva du har hørt på for de andre. Hvis det var det du mente da. :)

Ehh?? kanskje?

Altså det jeg spiller her hjemme på min winamp kommer opp på audioscrobbler siden min, så jeg eller andre kan gå inn å se hva jeg har hørt på i det siste.

*blånn*

Skrevet

Ehh?? kanskje?

Altså det jeg spiller her hjemme på min winamp kommer opp på audioscrobbler siden min, så jeg eller andre kan gå inn å se hva jeg har hørt på i det siste.

*blånn*

Ja, akkurat! Det er jo hele pointet, nesten. :)

Da får du musikalske "naboer" som hører på tilnærmet det samme som deg, og kanskje noe annet som du kan sjekke ut om du liker etc. Du kan også høre på "naboradio", dvs hva naboen din har hørt på. Kult, dette! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...