Gå til innhold

Puh, for et stress.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Skulle bare kjøpe ny bukse til 14-åringen i dag, men det er jammen ikke bare bare.

Skulle møtes i byen etter arbeidstid, deretter hente minstemor i barnehagen for så å ta buss til Bogstadveien.

Fy for et pes.Var innom Papler,Koma (eller noe i den dur),Jc,en del andre butikker og til slutt Bik bok før hun fant noe hun var fornøyd med. Enten var det noe galt med rompa, eller så var den for vid her eller der. Til slutt ga jeg henne visakortet og ba henne finne seg en bukse mens jeg satte meg svett ned på en kafe. Da var både jeg og minstemor var utslitt, mildt sagt.

Etter langt om lenge kommer hun strålende fornøyd tilbake med en bukse til 1400.

Så var det tid for å ta buss hjem. Vi skulle egnetlig skifte buss underveis, men var så slitne at vi glemte gå av bussen.Grrrr,så var det å stresse et par bussholdeplasser tilbake med en 4-åring som nektet å gå. Da vi endelig hadde kommet nesten hjem, finner vi ut at posen med buksen ligget igjen på bussholdeplassen. En fortvilet jente hopper av bussen og drar tilbake.

Gudsjelov var buksa der fremdeles, og det endte godt.

Men nå tror jeg at jeg må ta en tur i dusjen. Neste gang skal hun få handle alene;)

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• fei1365380229

8

• frosken

5

• mariaflyfly

5

• Dorthe

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg løper med hodet først i veggen hvis du kjøper bukse til 1400 kroner!!??

Skrevet

Å, det høres ut som en skikkelig stress ettermiddag!

Ble helt anpusten bare av å lese det jo. *ler*

En dusj er sikkert en god ide :-D

Skrevet

Hehe - vil deg mens du kan, om åtte ti år er minstemor igang ;-)

Skrevet

Hehe - vil deg mens du kan, om åtte ti år er minstemor igang ;-)

Trykkleif elsker meg.

Skrevet

Tror jeg også hadde vært megastresset hvis datteren min hadde kjøpt en bukse til 1400 spenn. Verden er gal, gal, gal.

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

Det selges bukser andre steder enn i Bogstadveien også, vet du :) Sånn til neste gang. Oslos dyreste handlegate eller.no

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Tror jeg også hadde vært megastresset hvis datteren min hadde kjøpt en bukse til 1400 spenn. Verden er gal, gal, gal.

Har ikke kommet meg i dusjen enda;)

Ja, verden er gal, men hva søren skal man gjøre?

Synes det var helt ville priser på alle dongeribuksene. Ikke vil hun ha bukse fra Hennes og Maurits heller.

Topper og andre ting går bra, men bukser er hun fryktelig nøye på. Skal sitte perfekt.

Jeg kjøper ikke så dyre bukser til meg selv en gang.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det selges bukser andre steder enn i Bogstadveien også, vet du :) Sånn til neste gang. Oslos dyreste handlegate eller.no

Er det?

Jeg tror hun blir påvirket av venninner;(

Skrevet

Har ikke kommet meg i dusjen enda;)

Ja, verden er gal, men hva søren skal man gjøre?

Synes det var helt ville priser på alle dongeribuksene. Ikke vil hun ha bukse fra Hennes og Maurits heller.

Topper og andre ting går bra, men bukser er hun fryktelig nøye på. Skal sitte perfekt.

Jeg kjøper ikke så dyre bukser til meg selv en gang.

Jeg har aldri kjøpt en så dyr bukse noengang. 1400kroner?

Syns det er dyrt når jeg må ut med 600kroner for ei bukse, jeg. Helst vil jeg ha dem til 4-500.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har aldri kjøpt en så dyr bukse noengang. 1400kroner?

Syns det er dyrt når jeg må ut med 600kroner for ei bukse, jeg. Helst vil jeg ha dem til 4-500.

Jeg er enig.

Kjøper heller ikke så dyre bukser til meg selv.

Men jeg så på mange bukser og det var jo den prisklassen alle buksene der lå på.

Kanskje vi var i feil butikker? Men hun visste akkurat hvor hun skulle gå.

Til min og hennes forsvar så skal det sies at hun har ikke mange bukser. Jeg har sagt at hun kan få mange bukser til den prisen, men hun vil heller ha noe hun er 100% fornøyd med.

Men villt er det. Er helt enig i det.

Mye enklere å handle til 11-åringen (gutt) Han fikk et lass med nye klær til skolestart og alt sammen kom på 1200 kr.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg løper med hodet først i veggen hvis du kjøper bukse til 1400 kroner!!??

He he, ja det er til å få bakoversveis av;)

Skrevet

Kjenner meg igjen, var i byen i går og kjøpte skolebøker. For et stress, verre enn 17. mai i Oslo sentrum. Endte da koselig til slutt med en god matbit på et rolig spisested.

Skrevet

Og neste gang tar du ut cash og gir henne slik at hun ikke kjøper ei bukse til 1400 kr ;o)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Og neste gang tar du ut cash og gir henne slik at hun ikke kjøper ei bukse til 1400 kr ;o)

Lettere sagt enn gjort;o)

Hun er utrolig kresen på bukser. Da vil hun ikke ha bukse, men vente til hun har gjort seg fortjent til en bukse hun vil ha.

Det skal sies at jeg har kommet hjem til strøkent hus hver dag denne uken, og det har hun sagt at hun vil gjøre resten av uka også.Hun er flink til å forhandle skjønner du;)

Skrevet

Av dette har jeg lært at jeg _aldri_ kommer til å slippe noen av mine håpefulle løs med visakortet mitt.. Det var en drøy sum ja!

Skrevet

Lettere sagt enn gjort;o)

Hun er utrolig kresen på bukser. Da vil hun ikke ha bukse, men vente til hun har gjort seg fortjent til en bukse hun vil ha.

Det skal sies at jeg har kommet hjem til strøkent hus hver dag denne uken, og det har hun sagt at hun vil gjøre resten av uka også.Hun er flink til å forhandle skjønner du;)

Jeg liker unger som forhandler :o)

Likevel vil jeg si at det er galskap med så dyre bukser. Det finnes fine bukser som er billigere også. Jeg er også sær på bukser men har aldri betalt så mye. Jeg finner tilslutt en som passer til normal pris.

fei1365380229
Skrevet

1400 kroner!! Var det en designbukse eller? Tror nesten ikke jeg har vært i en butikk hvor jeg har sett en bukse til 1400 kroner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...