Gå til innhold

Er Audioscrobbler en trygg nedlastningssak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk inn på Last.fm, som Freya anbefalte.

Og måtte laste ned Audioscrobbler for å få høre sangene der.

Får nå spørsmål om jeg vil åpne filen, fordi utgiver er ukjent.

Er dette noe å være på vakt overfor, eller er det safe å åpne det?

(Vil IKKE ha pc-kæsj...)

;)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Søk på filnavnet for å se om det står noe om spyware, sånn skjit er jeg hysterisk i forhold til.

Skrevet

Søk på filnavnet for å se om det står noe om spyware, sånn skjit er jeg hysterisk i forhold til.

Gjorde det, og fant ut at i FAQ for selve siden svarer de at det ikke er spyware.

Men - det vet man jo ikke om stemmer da kanskje, siden det er fra deres egen side.

Bør nok ha noe utenominfo også før jeg tør å svare ja til å åpne filen.

kanskje noen andre vet, og i mellomtiden søker jeg videre.

Takk for svar :)

Skrevet

Nerden :) her i huset har iallefall aldri hatt noe trøbbel med audioscrobbler, og han er ganske hysterisk så jeg regner med at han har sjekket.

Skrevet

Nerden :) her i huset har iallefall aldri hatt noe trøbbel med audioscrobbler, og han er ganske hysterisk så jeg regner med at han har sjekket.

Ok, da er det vel iorden. :)

Greit å ha det fra en nerd ;-p

hehe

*åpner opp filen nå*

Skrevet

Ok, da er det vel iorden. :)

Greit å ha det fra en nerd ;-p

hehe

*åpner opp filen nå*

P.S. Hvisk meg brukernavnet i øret, så kan vi også være venner! :) Du finner mailen min på galleriet hvis du ikke vil legge ut navnet her. :)

Skrevet

P.S. Hvisk meg brukernavnet i øret, så kan vi også være venner! :) Du finner mailen min på galleriet hvis du ikke vil legge ut navnet her. :)

Jeg har ikke fått det til ennå *sukk*

Fikk lastet ned audioscrobbler, men får ikke til å bruke den. Når jeg trykker på høyttaleren bak låtene, så kommer det ikke noe opp, bare en hvit side med feilmelding.

Ja ja, jeg får ihvertfall tips om artister jeg kan lete opp der jeg pleier å laste ned. :)

Brukte bare ambersun som brukernavn, forresten :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...