Cumbria Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Hei damer! (Også postet på Foreldre - småbarn): Jeg var innom en fin butikk i Oslo i dag: Wilhelmines i Akersgata! De har også butikker i Drammen, Hønefoss og Vikersund. Se link: http://www.stormote.com/ Størrelsene begynner på 42. Jeg har alltid trøbbel med å finne velsittende bukser, men her fant jeg dem! Kom ut igjen med både penbukser og olabukser. Satt som et skudd. Litt dyrere enn kjedebutikkene (549,- for olabuksene - peanuts i forhold til de i innlegget til KariKruskakli ), men passformen var upåklagelig. Og servicen var topp, svært hyggelig betjening! Anbefaler absolutt et besøk hvis du er str. 42 og større! 0 Siter
Maya Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 På Tveita Senter i Oslo har det startet en Stor motebutikk. 4you2 heter den. Masse fint til normale priser. Og det er faktisk flere butikker der som har store størrelser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.