Gå til innhold

Klær for store jenter - butikk anbefales!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei damer!

(Også postet på Foreldre - småbarn):

Jeg var innom en fin butikk i Oslo i dag: Wilhelmines i Akersgata! De har også butikker i Drammen, Hønefoss og Vikersund. Se link: http://www.stormote.com/

Størrelsene begynner på 42. Jeg har alltid trøbbel med å finne velsittende bukser, men her fant jeg dem! Kom ut igjen med både penbukser og olabukser. Satt som et skudd. Litt dyrere enn kjedebutikkene (549,- for olabuksene - peanuts i forhold til de i innlegget til KariKruskakli :o), men passformen var upåklagelig. Og servicen var topp, svært hyggelig betjening!

Anbefaler absolutt et besøk hvis du er str. 42 og større!

Skrevet

På Tveita Senter i Oslo har det startet en Stor motebutikk. 4you2 heter den. Masse fint til normale priser.

Og det er faktisk flere butikker der som har store størrelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...