org Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Ja, jeg elsker skikkelig grove brød. Men mann og barn ville vel helst spist loff, hvis de fikk lov. Har noen ei skikkelig grov brødoppskrift til meg - med plenti av frø og korn? De jeg lager, blir gode, de, men jeg ville helst hatt dem enda grovere. Hvordan får man brødet mørkere, forresten? 0 Siter
Gemini Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 For å få brødet mørkere kan du ha i noe som heter Axa Fibersund, som er hvetekli ristet med dadler eller noe sånt (gidder ikke gå ned å sjekke på boksen). Det gir både fiber, farge og god smak :-) 0 Siter
tiliti Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 stort sett blir det mørkere av å putte i rug. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Rugbrø er godt! Jeg har kjøpt en pakke som skal bli to brød, men det er best om man bare lager ett stort. 0 Siter
org Skrevet 25. august 2005 Forfatter Skrevet 25. august 2005 For å få brødet mørkere kan du ha i noe som heter Axa Fibersund, som er hvetekli ristet med dadler eller noe sånt (gidder ikke gå ned å sjekke på boksen). Det gir både fiber, farge og god smak :-) Takk for svarene, folkens! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.