Gå til innhold

Omvendt psykologi

Anbefalte innlegg

Gjest sleipingen
Skrevet

Helt siden skilsmissen har jeg slitt med å få barnas far til å ha samvær med barna. Til nød har han gått med på annenhver helg, aldri midt i uka, aldri lengere tid i høytider.

I sommer skulle han ha barna en uke. Da gikk det en liten faen i meg og jeg avtalte med barna og hentet dem to dager før det opprinnelig var planlagt.

Det gikk greit, ingen surmuling. Men så tenkte jeg at jeg skulle dra den litt lenger, så jeg foreslo at jeg skulle ha barna resten av sommeren, jeg ga inntrykk av at jeg helst ikke ville at de skulle være hos han.

Og NÅ er han ivrig, nå henter han barna en ettermiddag i uka, og drøyer helgene. Før kunne han finne på å levere barna kl. 11 på søndags formiddag, nå vil han helst ha de til mandag morgen.

He, he, det gikk som jeg trodde. Når han ikke lenger tror han gjør meg en tjeneste ved å ha barna ble han plutselig en ivrig pappa. Til barnas beste selvfølgelig!

;-))

Gjest Hildegard B.
Skrevet

At han ikke vil ha sine egne barn for ikke å gjøre deg en tjeneste... Er det rart verden går av skaftet...

Skrevet

Ja, det må jo være strålende moro for barna å se at ingen av foreldrene vil ha dem..

Gjest sol etter regn
Skrevet

Noen ganger er det det som må til for å få dem til å "våkne".. Bra for deg at det funker for dere.

Jeg har ikke vært like "heldig", min ex tror fremdeles han har barnet vårt fordi JEG skal ha fri, og at han "hjelper meg" ved å ha han i helger, ferier osv. Ingen argument trenger inn, alt preller av...

Men men, nå er han blitt så stor at vi klarer oss fint alene selv om det er mange uker siden han har vært hos pappa! (har ikke hørt så mye fra han siden juni) :|

Gjest sleipingen
Skrevet

Ja, det må jo være strålende moro for barna å se at ingen av foreldrene vil ha dem..

Vi krangler jo om å ha dem.

Surpomp!!

At jeg har slitt med å få han til å ha barna hos seg handler ikke om mine behov. Det handler om alle barns rett til å kjenne både sin far og sin mor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...