amber sun Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 ...regnet plasker mot ruten, vinden rusker i trærne og det er skikkelig høstvær ute. Det har regnet i hele dag, og inne har vi skrudd på ovnene igjen. Det er flere måneder siden de var på... Egentlig er det ganske koselig å være inne når det er høstvær ute, ihvertfall første dagen Et glass rødvin og et lunt pledd, kanskje jeg finner en film å se på tv. Sånt er høstgreier. Men - det er jo litt synd at sommeren er over også, da. Ville helst hatt sommer evig og alltid jeg... *ønsker egentlig sol og varme tilbake* 0 Siter
puttelull Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Enig med deg! Bortsett fra at jeg er et virkelig høst-menneske! Kunne hatt høst hele året, jeg! 0 Siter
Gimmick Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Ja, ute å gikk tur med jobben idag (barnehage) løv på bakken! Masse!! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Ja, ute å gikk tur med jobben idag (barnehage) løv på bakken! Masse!! Vi og! Regna og blåste masse.. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Her og er det forferdelig ruskevær i kveld. Jeg var ute og reddet inn badebassenget (uten vann i ) før det blåste avgårde. Det spørs vel om det kommer ut mer i år... :-( Jeg vil og ha mer sommer!!!!! 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Rødvin!?! På en onsdag?!?! *rister på hodet* ;O) Jepp, her er varmekablene kommet på... 0 Siter
Aryane Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Her er det også høst, blåser og regner som bare f... Har masse stearinlys på og har akkurat kost meg med kakao m/krem og sett filmen på TVN. Skulle gjerne hatt mer sol og sommer, men når jeg ser ut nå må jeg vel innse at det er lite håp! 0 Siter
Gjest sussilei Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Vi skal faktisk på laaaang sommerferie om noen få uker, til et varmt sted. Det føles egentlig litt rart, og litt "feil". Er klar for høst nå, den innebygde "klokken" sier i alle fall det. Men - vi skal vel greie noe uker til i varmen, også - når vi først har kommet oss på plass 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Jeg liker høsten! I går gikk jeg tur i regn og vind! Men jeg synes det var få sommerdager med sol i år.... Plutselig var sommeren over! Hvor ble den av? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Enig med deg! Bortsett fra at jeg er et virkelig høst-menneske! Kunne hatt høst hele året, jeg! Jeg kunne også det! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Hver årstid har sin sjarm heter det jo. Jeg liker sommer og varme best, gjør så godt for muskelplagene. Høsten kan være fin den også, klar og ren luft er jo godt og et luftigere soverom. Nå synes jeg varmen sitter i veggene og det er for varmt om natta. Tur i skog og mark er flott om høsten. Nydelige farger både der og til fjells. Innendørs blir det tenning av stearinlys, håndarbeide, lesestoff og mere pc-bruk enn om sommeren. Vi får gjøre det beste ut av disse månedene fra september, dem kommer uansett...! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Rødvin!?! På en onsdag?!?! *rister på hodet* ;O) Jepp, her er varmekablene kommet på... Skal jo være sunt med et, altså et glass rødvin:-) 0 Siter
tuss&troll Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Huff ja. Sånn er været hos oss også. Mørkt og dystert ute ..... igårkveld tente vi masse stearinlys, fyra litt og fikk skikkelig høststemning. Egentlig så har jo alle årstidene sin sjarm, men akkurat nå kom høsten veldig tidlig ..... iallefall siden vi ikke har hatt skikkelig sommer ...... 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Skal jo være sunt med et, altså et glass rødvin:-) Direkte ukristelig, spør du meg! 0 Siter
Knotten Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Det er høst - uten tvil, jeg kjenner det på den årlige bihulebetennelsen min. Har akkurat vært hos legen og fått medisiner, har så vondt og er så slækk, og synes absolutt synd på meg selv! Ser jeg bort fra det, så er høsten en fantastisk årstid! Jeg gleder meg til å gå herlige turer i lav høstsol, se fargene som endrer seg. Eller en høstkveld kjenne regn og løv klistre seg til fjeset. Komme inn, tørke seg og tulle seg i en armkrok, såre fornøyd med egen innsats :=) Dessuten slipper jeg å være potte-tett av allergi, og det er en fin ting å slippe Dette ser jeg ikke mørkt på, altså, men jeg kan godt ta en to-tre uker med sommer først 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.