poke Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Har fått noen brukte skinnstoler som jeg hadde tenkt å ha på eldstemann sitt rom.Kjekke til å sitte i for kameratgjengen å spille x-box etc.Problemet er bare at de stinker så vanvittig røyk. Skikkelig inngrodd altså!!!! Har vasket de med alskens såper uten hell.Nå har de stått ute på terrassen til lufting i 3 dager og de stinker like pyton. Tror jeg kjører på Fretex med dem imorgen. Noen gode forslag til hva som kan hjelpe?? 0 Siter
Gjest Røyk er no æsj Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Ta tiden til hjelp. Før eller siden forsvinner røyklukta. Har akkurat arvet en drøss med innrøykte eiendler selv - så jeg vet hva du går gjennom *holder seg for nesa* 0 Siter
fyrlykt Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Tiden. Jeg fikk selv møbler i hus som stinket røyk, men det forsvant heldigvis etter et par måneder. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 For et par år siden kjøpte jeg to små puffer i Spania. De var laget av kamelskinn og lukta skikkelig kamel! Jeg vaska dem med alskens vaskemidler og lot dem stå ute til lufting i det uendelige. Lukta ble riktignok ikke så påtrengende, men likevel såpass at jeg ikke orka å ha dem inne i huset.. En venninne sa jeg måtte vaske med med eddik (klut med vann/eddikblanding). Da forsvant lukta med det samme :-) Du kan jo gjøre et forsøk. 0 Siter
poke Skrevet 25. august 2005 Forfatter Skrevet 25. august 2005 Takk for svar alle! Skal prøve ut disse tipsene. De får stå ute under presenning en stund til. Et barnerom som stinker røyk er ikke noe særlig.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.