Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått noen brukte skinnstoler som jeg hadde tenkt å ha på eldstemann sitt rom.Kjekke til å sitte i for kameratgjengen å spille x-box etc.Problemet er bare at de stinker så vanvittig røyk. Skikkelig inngrodd altså!!!! Har vasket de med alskens såper uten hell.Nå har de stått ute på terrassen til lufting i 3 dager og de stinker like pyton. Tror jeg kjører på Fretex med dem imorgen. Noen gode forslag til hva som kan hjelpe??

Gjest Røyk er no æsj
Skrevet

Ta tiden til hjelp. Før eller siden forsvinner røyklukta.

Har akkurat arvet en drøss med innrøykte eiendler selv - så jeg vet hva du går gjennom

*holder seg for nesa*

Skrevet

Tiden. Jeg fikk selv møbler i hus som stinket røyk, men det forsvant heldigvis etter et par måneder.

Skrevet

For et par år siden kjøpte jeg to små puffer i Spania. De var laget av kamelskinn og lukta skikkelig kamel! Jeg vaska dem med alskens vaskemidler og lot dem stå ute til lufting i det uendelige. Lukta ble riktignok ikke så påtrengende, men likevel såpass at jeg ikke orka å ha dem inne i huset..

En venninne sa jeg måtte vaske med med eddik (klut med vann/eddikblanding). Da forsvant lukta med det samme :-)

Du kan jo gjøre et forsøk.

Skrevet

Takk for svar alle!

Skal prøve ut disse tipsene.

De får stå ute under presenning en stund til. Et barnerom som stinker røyk er ikke noe særlig....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...