Gjest litt usikker nå Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Byfest i her jeg bor til helgen. Alle skal ut, jeg også:-) Blir nok pub til pub runde. Har lyst på nye "moderne" klær som ikke er for pynta og ikke for "arbeidsaktige" . Noen som har noen tips hva som einer seg til en slik kveld? Fra topp til tå? Liker ikke å være jålete og går ikke med skjørt. Skal ut å finne klær i morgen:-) Trenger tips nå :-) 0 Siter
Gjest isa1 Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 jeans som sitter fint. type ikke for lav/hør y livet og ikke for korte i bena. topp som er litt pyntet m en farge som kler deg. iiiikkkkke sort!fyfyfyfy! et smykke som er litt tøft/evt pent alt etter som hvilken topp du har. trenger ikke være samme fargen, men bør passe sammen. jordfarge m annen jordfarge osv. et armbånd i samme stil evt øredobber. pent undertøy så man føelr seg pen, og støvletter i sort. evt sko, men best hvis de dekker tåen. kan fort bli litt kaldt;) istedetfor jakke kan du ta en pent innsvinget jakke i strikkestoff over pyntetoppen din og feste en pen brosje(men bare brosje hvis du ikke finner noe passende smykke. less is more)strikk og pynt er kjempefint sammen og toner samtidig ned. og så var det vesken. ta enten en sort klassisk eller en superkul som du elsker. bare velg litt samme stil/fargetone som resten. ok? selv elsker jeg alt i jordfarger,gammelrosa, gull og gøye sko:) 0 Siter
Gjest litt usikker nå Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 jeans som sitter fint. type ikke for lav/hør y livet og ikke for korte i bena. topp som er litt pyntet m en farge som kler deg. iiiikkkkke sort!fyfyfyfy! et smykke som er litt tøft/evt pent alt etter som hvilken topp du har. trenger ikke være samme fargen, men bør passe sammen. jordfarge m annen jordfarge osv. et armbånd i samme stil evt øredobber. pent undertøy så man føelr seg pen, og støvletter i sort. evt sko, men best hvis de dekker tåen. kan fort bli litt kaldt;) istedetfor jakke kan du ta en pent innsvinget jakke i strikkestoff over pyntetoppen din og feste en pen brosje(men bare brosje hvis du ikke finner noe passende smykke. less is more)strikk og pynt er kjempefint sammen og toner samtidig ned. og så var det vesken. ta enten en sort klassisk eller en superkul som du elsker. bare velg litt samme stil/fargetone som resten. ok? selv elsker jeg alt i jordfarger,gammelrosa, gull og gøye sko:) Olabukser er meg ja:-) Er 30 år så det du nevner høres ut til å være noe for meg. Har lyst på nye sko også ja, noe som kan brukes utover høsten. Er nok litt redd for mye farger, men skal huske hva du,Isa1, sier om svart jeg, når jeg står i butikken i morgen å lurer:-) 0 Siter
Gjest Moliza Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 jeans som sitter fint. type ikke for lav/hør y livet og ikke for korte i bena. topp som er litt pyntet m en farge som kler deg. iiiikkkkke sort!fyfyfyfy! et smykke som er litt tøft/evt pent alt etter som hvilken topp du har. trenger ikke være samme fargen, men bør passe sammen. jordfarge m annen jordfarge osv. et armbånd i samme stil evt øredobber. pent undertøy så man føelr seg pen, og støvletter i sort. evt sko, men best hvis de dekker tåen. kan fort bli litt kaldt;) istedetfor jakke kan du ta en pent innsvinget jakke i strikkestoff over pyntetoppen din og feste en pen brosje(men bare brosje hvis du ikke finner noe passende smykke. less is more)strikk og pynt er kjempefint sammen og toner samtidig ned. og så var det vesken. ta enten en sort klassisk eller en superkul som du elsker. bare velg litt samme stil/fargetone som resten. ok? selv elsker jeg alt i jordfarger,gammelrosa, gull og gøye sko:) Hvorfor er sort så fy-fy? Og hvor får du tak i "istedetfor jakke kan du ta en pent innsvinget jakke i strikkestoff over pyntetoppen din " 0 Siter
Gjest isa1 Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Hvorfor er sort så fy-fy? Og hvor får du tak i "istedetfor jakke kan du ta en pent innsvinget jakke i strikkestoff over pyntetoppen din " formulerte det utrolig dårlig og litt feil..... gå på hennes&mauritz og se etter sånne strikkejakker som du knepper over brystet og som er skrått skjært oppover livet. de har de i sort, rosa, blått, brun/lilla og et par andre farger. kjøpte selv to i dag, så fine var de:)ellers har de sånne strikkejakker som går til rett under rumpen som man knepper hele veien, de også i flere farger. når jeg sier strikk mener jeg tett strikk som ikke har altfor tykt garn- det blir fort litt konete. pleier sjøl å foretrekke den første typen fremfor dem man knepper helt ned da jeg har litt ekstra rundt midjen hehe..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.