Gjest Noen som gidder å lese? Skrevet 24. august 2005 Skrevet 24. august 2005 Jeg er en jente på 24 som har slutt med et tøft brudd i et og et halvt år. For et halvt år siden møtte jeg en gutt som jeg hadde en kort romanse med, var ganske betatt av han, men følte da at jeg ikke var klar for noe forhold (vet ikke om han ville det heller, egentlig). Men vi var på et par dater og hadde noen fantastiske netter sammen. Så kom en periode hvor vi ikke så hverandre på lenge pga jobb med mye reising. Han ble sammen med en annen, men holdt kontakten med meg. Etterhvert som det nermet seg brudd mellom dem, fikk jeg sms fra han nesten hver dag (omtrent alltid han som sendte den første). Så i sommer ble det da slutt med dem, og han sendte meg en sms der det stod: jippi, jeg er singel. I månedene etter dette har det vært utrolig mange sms`er fra han. Og han sa at han ville treffe meg når han kom hjem fra reisejobben. Han var bare hjemme en uke, og jeg jobbet da et stykke fra der hvor han bor. Han spurte om jeg ville komme å være til neste dag. Jeg kjørte dit og vi hadde en veldig koselig og fin natt, men tidlig neste morgen fikk jeg tlf fra jobben og måtte kjøre tilbake. Dette var da en time etter vi hadde sovnet, jeg kysset han og dro (men vet ikke hvor våken han var). Dette var natt til tirsdag, dagen etter reiste han ut på jobb igjen.. Dette ble litt langt men... Problemet er at jeg ikke har hørt et ord etterpå, og jeg kjenner at jeg begynner å bli forelska i fyren. Han sendte jo sms hele tiden før jeg møtte han igjen, hvorfor gjør han det ikke nå. Var jo et halvt år siden vi hadde sett hverandre så kanskje han ble skuffa eller noe? Jeg er også så redd for å bli såra nå, så jeg vil liksom ikke ha avslaget. Har brukt så lang tid på å komme over eksen, første gang jeg føler noe for noen etter han. Må tilføye at gutten vet at jeg syns han er digg, men har ikke prata om følelser og sånn, og jeg har sagt før at jeg ikke vil ha type.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Har du fortalt ham hvorfor du måtte dra sånn i hurten og sturten? Kanskje han trodde det bare var en tåpelig unnskyldning og at du helst ville bort fra ham så fort som mulig? Det er lov for jenter å ta kontakt vet du! Send ham en sms du! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.