Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er 32 år og har vanligvis veldig regelmessig menstruasjon. Den kommer som regel på dagen jeg venter den. 20 august skulle jeg hatt mensen, men den har ikke kommet enda. Jeg har tatt en graviditetstest, men denne var negativ. Jeg trodde en periode at jeg var gravid pga litt kvalme om morgenen og også noe utover dagen. Hadde også en ørliten blødning under et dobesøk. Har ikke hatt flere blødninger etter det. Kvalmen er til dels borte, men har av og til vært litt kvalm på på ettermiddag og kveld. Har også kjent stikkende smerter både på høyre og venstre side av magen og det tynger over korsryggen. Minner en del om menstruasjonssmerter. Er også mye tørst, drikker mest vann i løpet av dagen, men noen ganger har jeg følelsen av at det bare renner tvers igjennom. For et års tid siden var jeg til gynekologisk undersøkelse der det ble slått fast at jeg hadde cyster på eggstokkene. Kan dette være med på å gi uregelmessig menstruasjon? Hvor lang tid etter uteblitt menstruasjon bør jeg kontakte lege? Jeg er ikke spesielt stresset om dagen, slanker meg ikke og driver heller ikke overdreven trening. Kan det være andre årsaker til uteblitt mens?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/195610-uteblitt-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...