Gå til innhold

Verden er av hengslene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp. Kastrering med sløv neglesaks (uten bedøvelse selvfølgelig!) høres ut til å være noe passende for sånne... Noen som vil være med å holde fyrene? Jeg kan godt klippe jeg.

Skrevet

Herregud, noe så sykt... ord blir fattige.

Dommen er jo også helt vill, hvis ikke dette er voldtekt, hva kvalifiserer som voldtekt?

Ja, vi får da inderlig håpe at mennene får et sant helvete innenfor murene. Dessverre ikke lenge nok.

Ørkenvandreren
Skrevet

Ja, det sies at denne type forbrytelser står lavest på rangstigen. Hvis jeg husker rett måtte f.eks Baneheia-Viggo være på isolat en periode - ikke fordi han han hadde gjort noe galt i fengselet, men for å beskytte ham mot de andre insatte. Det er vel ingen som gråter om disse får litt bank, selv om det rettslig sett er uakseptabelt.

Skrevet

Fy faan....jeg har ikke ord.

Om du lager din egen hundrelapp og blir fersket, sitter du lenger inne enn dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...