laban Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/08/23/441099.html Det er sånne som er nederst på rangstigen i fengslene og blir mobbet der, ikke sant? Fint! 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Jepp. Kastrering med sløv neglesaks (uten bedøvelse selvfølgelig!) høres ut til å være noe passende for sånne... Noen som vil være med å holde fyrene? Jeg kan godt klippe jeg. 0 Siter
favn Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Herregud, noe så sykt... ord blir fattige. Dommen er jo også helt vill, hvis ikke dette er voldtekt, hva kvalifiserer som voldtekt? Ja, vi får da inderlig håpe at mennene får et sant helvete innenfor murene. Dessverre ikke lenge nok. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Ja, det sies at denne type forbrytelser står lavest på rangstigen. Hvis jeg husker rett måtte f.eks Baneheia-Viggo være på isolat en periode - ikke fordi han han hadde gjort noe galt i fengselet, men for å beskytte ham mot de andre insatte. Det er vel ingen som gråter om disse får litt bank, selv om det rettslig sett er uakseptabelt. 0 Siter
Knotten Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Fy faan....jeg har ikke ord. Om du lager din egen hundrelapp og blir fersket, sitter du lenger inne enn dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.