Gå til innhold

Venter på mens - med fantaserer om å være gravid

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Jeg venter ikke mensen før på mandag - og jeg hadde lovt meg selv å ikke gå å kjenne etter symptomer. Jeg skulle være avlappet og rolig og cool, helt frem til en evt graviditetstest.

Fat chanse!

Forrige gang jeg var gravid så hadde jeg ganske tydelige mensenmurringer ca en uke før jeg skulle hatt mensen. Og det har jeg nå også. Jeg har faktisk hatt lette mensmurringer i snart en uke, og det er svært uvanlig dersom det bare er en vanlig mens som kommer...

Men samtidig så er det jo utrolig hvilke psymtomer kroppen kan finne på når man ønsker noe så sterkt...

Hele denne uka har jeg vært helt utrolig trøtt, og gått og lagt meg klokken halv ti osv. Det kan jo også tolkes som et symptom, men samtidig så lakker det jo mot høst.

Og i går så tok jeg til tårene for en helt bagatellmessig sak, og det pleier jeg virkelig heller ikke å gjøre!

Som dere forstår så tolker jeg symptomer på tidlig graviditet ut av alt som skjer, og begynner å bli ganske frynsete...

Gud, jeg håper at det har klaffet allerede, selv om det på mange måter er ønsketenkning og fri fantasi.

fuji - på vei til å bli gal..

Fortsetter under...

Hei hei

jeg venter ikkemens før tirsdag. Har selv lyst på unge har prøvd siden februar. Har i det siste fantasert veldig mye. Har hatt mens murring, ømme bryster, litt svimmel og kvalme. Har prøvd å ikke tenke på dette men klarer ikke å la være. Håper at jeg er gravid. Men jeg kommer ikke til å ta gravitest før midten av september. Pleide å få mens regelmessig, men etter at vi har begynt å planlegge har mens datoen min skyvet seg utover siste hadde jeg gått over 2 uker men fikk mens dagen etter jeg hadde tatt gravitest som var negativ. Ble veldig skuffet. Bedre lykke neste gang.

Lykke til :-)

klem fra meg

Åh, det der kjenner jeg meg igjen i! Rett nok før jeg skjønte at det ikke var helt som det skulle med hormonene mine. Før den tid var jeg overbevist om at jeg var gravid ca annenhver uke, hehe.

Selv om jeg ikke var i nærheten av å være gravid, så snappet jeg opp alle mulige symptomer og gikk og kjente etter hele tiden. Ble kjempesliten av det, så jeg forsøkte så godt jeg kunne å koble ut babytankene.

Men det som er så utrolig frustrerende, er at nettopp slike symptomer jeg trodde jeg hadde, var helt vanlige faktiske graviditetssymptomer. Jeg visste at jeg kanskje lurte meg selv, men så var det alltid det at det _kunne_ være reelt akkurat denne gangen.

See?

Ikke lett når det står på, men veldig morsomt i etterkant.

c",)

Lykke til, forresten.

Hei hei

jeg venter ikkemens før tirsdag. Har selv lyst på unge har prøvd siden februar. Har i det siste fantasert veldig mye. Har hatt mens murring, ømme bryster, litt svimmel og kvalme. Har prøvd å ikke tenke på dette men klarer ikke å la være. Håper at jeg er gravid. Men jeg kommer ikke til å ta gravitest før midten av september. Pleide å få mens regelmessig, men etter at vi har begynt å planlegge har mens datoen min skyvet seg utover siste hadde jeg gått over 2 uker men fikk mens dagen etter jeg hadde tatt gravitest som var negativ. Ble veldig skuffet. Bedre lykke neste gang.

Lykke til :-)

klem fra meg

Hei du! jeg kjenner meg igjen jeg også. har prøvd i halvannet år uten å lykkes. Men denne mnd er det noe rart enten så er det hodtet mitt som tuller eller??? skulle hatt mens i dag så det blir spennende å se. ønsker dere lykke til alle prøvere.

Annonse

fuji1365380447

Jeg kjenner meg så godt igjen! Det å vente på mensen eller det å ta test er en umenneskelig tålmodighetsprøve - og særlig når man får slike symptomer i tillegg.

Fortell oss hva som skjer på mandag da!!!

Det var nok bare fantasien som løp løpsk med meg, gitt.

Fikk mensen i dag morges.

Det er jo litt dumt, men herregud - det hadde jo vært litt for godt til å være sant at det skulle klaffe på første forsøk.

Men jeg vet ikke om jeg klarer å la vær å bli inbildt gravid hver måned fremover, til spire sitter... Sukk, jeg kjenner at jeg er på vei til å bli litt ensporet her. Ikke lett..

Ja,ja - det er jo godt at jeg kan få ut litt fantasier og frustrasjon her på DOL, så slipper alle venner og mannen min å bli drittlei av meg.

Takk for støtte!

Det var nok bare fantasien som løp løpsk med meg, gitt.

Fikk mensen i dag morges.

Det er jo litt dumt, men herregud - det hadde jo vært litt for godt til å være sant at det skulle klaffe på første forsøk.

Men jeg vet ikke om jeg klarer å la vær å bli inbildt gravid hver måned fremover, til spire sitter... Sukk, jeg kjenner at jeg er på vei til å bli litt ensporet her. Ikke lett..

Ja,ja - det er jo godt at jeg kan få ut litt fantasier og frustrasjon her på DOL, så slipper alle venner og mannen min å bli drittlei av meg.

Takk for støtte!

Ja, ja. Bedre lykke neste måned. Vet akkurat hvordan det er å veeeente og hvor utrolig ensporet man blir.

Men, men sånn er livet.

Nå har du i hvertfall fått visset denne måneden. Så er det bare å kose seg med prøvingen om et par ukers tid igjen, og så starter neste venteperiode.

Skal åpne alle sluser for deg!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...