Gå til innhold

FU: Hvilken årstid liker du best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår er konge.

Høst er bra.

Sommer er ok.

Vinteren suger.

hehe, kort og konsist, morsan. :-D

Skrevet

Vår er konge.

Høst er bra.

Sommer er ok.

Vinteren suger.

uæææ sorry!! Beklager!!! *rødme*

Ble så ivrig av det korte og konsise svaret ditt at jeg blingsa altfor fort på nick, og skrev så til de grader feil... *grem*

Unnskyld mariaflyfly. Jeg mente såklart å skrive nicket ditt!

Det var bare fingrene som tasta ivei uten å holde følge med riktige tanker.

;)

Skrevet

Liker våren best, fordi da kommer sola fram, snøen smelter og lufta er deilig og klar. Forventningen fram mot sommeren bare stiger og stiger. Bar asfalt, sykkelhjul, småsko! :D

Skrevet

uæææ sorry!! Beklager!!! *rødme*

Ble så ivrig av det korte og konsise svaret ditt at jeg blingsa altfor fort på nick, og skrev så til de grader feil... *grem*

Unnskyld mariaflyfly. Jeg mente såklart å skrive nicket ditt!

Det var bare fingrene som tasta ivei uten å holde følge med riktige tanker.

;)

*s*

Skrevet

Høsten er uten tvil min favoritt årstid, det piskende regnet, vinden, alle fargene i fjellet det lukter rent og friskt ute. Definitivt den vakreste årstiden, men nå er jeg en melankolsk sjel sies det, så det er nok derfor.

Vinteren er en fin avsluttning på høsten, en begravelse for alt det døde i naturen på en måte. Desverre kommer jula og den hater jeg, har ikke likt jul siden 92, selv ikke etter jeg fikk barn.

Våren er deilig, alt kommer til liv igjen og den vitner om håp. Det er akkurat passe varmt ute og menneskene tyter ut av husene sine igjen. En sosial årstid.

Sommeren er også fin, men oftest alt for varm. Det positive er at alle grønnsakene er nye og utrolig gode.

Skrevet

Ååå, jeg er desidert et sommermenneske!!!!!!!!!! Men av alle månedene i året liker jeg aller best september! Etter det kommer sommermånedene. Våren kommer på en tredje plass, mens resten av høsten er da på en fjerde plass. Vinteren er på bånn.. Jeg rett og slett fordrar ikke kulde og mørke...

Skrevet

Høsten. Fine farger, innekos, masse nytt og spennende i bokhandlene.

ShitDiddelyDo
Skrevet

1. Våren. Utvilsomt min favoritt. Når helvetesvinteren forsvinner, snøen smelter og gradene krypper oppover, jeg kan la jakka ligge hjemme og etter hvert nyte den første utepilsen mens trærne begynner å ta farge og gresset blir grønt.

En fantastisk årstid.

2. Det står mellom sommer og høst, men jeg tror jeg heller mot høsten. Etter en sommer hvor vi bare klager over været er det utrolig deilig å kunne krype inn i en kald hockeyhall mens bladene blir gule utenfor og det stadig blir mørkere om natta. Jeg trives også veldig godt inne når høststormen river i regnet utenfor.

På den annen side er det jævla kjipt når man må ut i høstregnet.

3. Sommeren ville nok inntatt førsteplassen dersom den ofte var fin. Men det er den ikke. Stort sett har vi en fin dag innimellom, og det er ikke nok for meg.

Det eneste fine med den norske sommeren er at jeg ofte har ferie en måneds tid.

4. Vinteren. Jeg har absolutt ingenting fint å si om vinteren. Hadde det ikke vært for hockeyen og CL som begge deler gir meg et lys i hverdagen, hadde jeg gjort som bjørnen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...