Gå til innhold

Synes ikke man skal KREVE...

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Husker ikke nøyaktig ordlyd, men innleggene er i tråder under her. Det var snakk om at enkelte ting var et "must" (husker i alle fall ett tilfelle og da var det snakk om analsex og fingre i rompa:)

PS!Dette er et eksempel. Jeg har ingenting imot folk som liker analsex generelt.

Men synes du det er rart at folk som liker analsex mener analsex er et must i et parforhold?

Hva med folk som liker oralsex? Er det rart at de synes oralsex er et must i et parforhold?

Cluet er å finne partnere man passer sammen med, og mener man sexlivet er viktig finner man noen som liker nogenlunde det samme som en selv.

Det er aldri snakk om å kreve noe som helst. Det å kreve at en partner gjør noe hun/han ikke vil er sykt.

Fortsetter under...

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

43

• Lillemus

8

• cecily

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Døh.. når en diskuterer en person er det litt vanskelig å ikke være personfouksert da...

Uansett var det ikke deg jeg snakket med, baktaling må da være tillatt her inne som ellers.

Du er lik deg selv, kom igjen da, du kan få det siste ordet hvis du vil. Eller det MÅ du vel, en del av tvangshandlingene dine det.

"Uansett var det ikke deg jeg snakket med, baktaling må da være tillatt her inne som ellers."

*LOL*

Annonse

Gjest RødRubin

Og spørsmålet var så dumt at det fortjente et dumt svar :-)

"...................................."

"Nei, jeg har altfor mye å gjøre, og tilbringer både netter og dager foran skjermen "

Så mye som du skriver her er det lett å anta at du ikke har en annen jobb. Kanskje du har en kone som forsørger deg da?

"Nei, jeg har altfor mye å gjøre, og tilbringer både netter og dager foran skjermen "

Så mye som du skriver her er det lett å anta at du ikke har en annen jobb. Kanskje du har en kone som forsørger deg da?

Heh-heh...sorry mac, men barnslige forsøk på fornærmelser er bortkastet på meg. Finn deg noe bedre å gjøre.

"...................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...