Gå til innhold

Hva er så galt med fler-koneri/manneri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min umiddelbare tanke er at - gud, lære opp EN til ;)

Dessuten har jeg liten tro på at noen klarer å administrere et slikt arrangement uten at det går ut over _noen_, såre følelser osv.

De fleste om dagen sliter jo med å få tid til å "vedlikeholde" ordinære parforhold, det er barn, jobb, osv. osv.

Å Gud jeg skulle ville giftet meg men to menn!!

(Og jeg er skikkelig god å lære dem opp også)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

11

• morsan

5

• mil1365380270

3

• favn

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Mange PRAKTISERER jo alt en slik ordning... Det pleier å ende i et helsikes leven stort sett hver gang...

;0P

Gjest Hildegard B.
Skrevet

Flergifte er vel i grunnen mest upraktisk i forhold til barn (farskap) og eiendom / arv, to 'emner' vi i vesten har mange reguleringer rundt.

Dessuten finner vi i vesten hverandre mye basert på romantikk, forelskelse, kjærlighet og ikke for å sikre hverandres geiter, familier og klantilhørighet.

LOL... geiter... Snakker om at DER kom virkeligheta deisende ned i fanget...

Gjest Halling
Skrevet

Det er nok en del rettslige problemer, vi må nok endre store deler av lovverket.

Jeg ville ikke like to koner.

Mange har flere elskerinner/ elskere av samme eller motsatt kjønn. F eks foreldrene i skolekorpeset her er organisert omtrent som en såpeopera. Flere har feid over både den ene og den andre, og de har bytta prtnere seg i mellom flere ganger. Burde vært laget film om det.

Er to gift og en trdje flytter inn og opp i senga i forståelse med de to andre, ser jeg ikke problemet. Men et tilfelle jeg vet om hvor den tredje var svært ung, da forstår jeg ikke. De kalles pederaster, og er ikke særlig ansett.

Skrevet

Det er nok en del rettslige problemer, vi må nok endre store deler av lovverket.

Jeg ville ikke like to koner.

Mange har flere elskerinner/ elskere av samme eller motsatt kjønn. F eks foreldrene i skolekorpeset her er organisert omtrent som en såpeopera. Flere har feid over både den ene og den andre, og de har bytta prtnere seg i mellom flere ganger. Burde vært laget film om det.

Er to gift og en trdje flytter inn og opp i senga i forståelse med de to andre, ser jeg ikke problemet. Men et tilfelle jeg vet om hvor den tredje var svært ung, da forstår jeg ikke. De kalles pederaster, og er ikke særlig ansett.

Hehe, tror du og jeg bor i samme bygd...:)

Gjest Halling
Skrevet

Hehe, tror du og jeg bor i samme bygd...:)

Det er egentlig ganske underholdende det hele. Makan til aktivitet har ikke jeg sett, og så mye sladder, splitt og hersk som de kan oppdrive er utrolig morsomt.

Gjest Halling
Skrevet

Min umiddelbare tanke er at - gud, lære opp EN til ;)

Dessuten har jeg liten tro på at noen klarer å administrere et slikt arrangement uten at det går ut over _noen_, såre følelser osv.

De fleste om dagen sliter jo med å få tid til å "vedlikeholde" ordinære parforhold, det er barn, jobb, osv. osv.

Du vil kanskje bli overrasket over å en dag oppdage at det finnes helt ufølsomme sexmaskiner som kan være utro hele livet.

Skrevet

Når den ene ser på fotball, begynner så klart den andre også.

De blir sikkert fiskekompiser også.

Før du vet ordet av det, har de kjøpt modellfly.

De er enige om at ingen av dem skjønner hvordan dine klær skal vaskes, og at de kanskje snart må vaske noen av sine, siden soverommet er fullt av skittentøy.

Ingen av dem husker hvem som vasket gulvet sist, men begge er enige om at det må være din tur.

Kontoret kan du glemme. Nå står det to datamskiner der, men begge er opptatt. Ikke er det plass til en ekstra heller, alle de kule skriverne og utstyret tar mer enn resten av plassen.

Lykke til!

Du har mange gode poeng her mil.

Jeg er helt enig med deg, derfor bør det være to kvinner og en mann i slike forhold:-)

mil1365380270
Skrevet

Du har mange gode poeng her mil.

Jeg er helt enig med deg, derfor bør det være to kvinner og en mann i slike forhold:-)

Tre bad, ting blir ryddet bort før du får snudd deg, mye kjeft og PMS, syklubben er dobbelt så ofte hos dere, det er hverken plass til skoene eller klærne dine og bare såpe på TV?

Er du mann nok til det? ;-)

Skrevet

Du vil kanskje bli overrasket over å en dag oppdage at det finnes helt ufølsomme sexmaskiner som kan være utro hele livet.

*sjokkert* - *s*

Folk får da vel skru rundt som de vil - men jeg ser ikke helt behovet for å lovregulere det i ekteskapsform.

Det ligger vel i noens natur, mer enn andres. Gjennom et langt samliv og et livsløp vil vel mennesker "utenom" møtes og kjemiske reaksjoner oppstå. Det blir vel til en sport for noen, også.

Det er vel forresten fritt opp til hver enkelt, om de for eksempel velger å være samboende med opptil flere? Man begår vel ikke lovbrudd sånn sett? Ikke at jeg tror så mange hadde orka, men hvem vet ;)

Skrevet

Tre bad, ting blir ryddet bort før du får snudd deg, mye kjeft og PMS, syklubben er dobbelt så ofte hos dere, det er hverken plass til skoene eller klærne dine og bare såpe på TV?

Er du mann nok til det? ;-)

Jeg står opp før disse står opp, så jeg får badet for meg selv. Jeg er også rask også, så de slipper å vente på meg.

I tillegg er jeg så mye ute, og holder på med saker og ting, at jeg knapt vil merke det du beskriver-)

Det som er enda bedre er at jeg knapt ser på tv, så de kan få se de såpeseriene de vil.

Joda, dette er saker skal jeg si deg:-)

Gjest Halling
Skrevet

*sjokkert* - *s*

Folk får da vel skru rundt som de vil - men jeg ser ikke helt behovet for å lovregulere det i ekteskapsform.

Det ligger vel i noens natur, mer enn andres. Gjennom et langt samliv og et livsløp vil vel mennesker "utenom" møtes og kjemiske reaksjoner oppstå. Det blir vel til en sport for noen, også.

Det er vel forresten fritt opp til hver enkelt, om de for eksempel velger å være samboende med opptil flere? Man begår vel ikke lovbrudd sånn sett? Ikke at jeg tror så mange hadde orka, men hvem vet ;)

Polygami blir forferdelig problematisk tror jeg.

Dessuten tror jeg kvinner begynner å menstruere samtidig når de bor sammen, og tenk deg to eller fler med PMS samtidig? Eller to eller fler høygravide i samme hus? Hjælp!

Forresten: i hesteflokker vil alle hoppene abortere fostrene når det kommer en ny hingst i flokken. Lurer på om det gjelder mennesker?

Skrevet

Jeg synes det er komplett uansvarlig, rett og slett fordi ingen kan tåle mere enn én svigermor hver.

Gjest Halling
Skrevet

Jeg synes det er komplett uansvarlig, rett og slett fordi ingen kan tåle mere enn én svigermor hver.

Dobbel dose "svigermor"? Hjææælp!

Skrevet

Gifte seg med søstre eller brødre da vel! .)

Skrevet

*sjokkert* - *s*

Helt på linje med det jeg tenker - å være "FRI" innebærer mer for noen enn et kjedelig A4-liv .)

Skrevet

Polygami blir forferdelig problematisk tror jeg.

Dessuten tror jeg kvinner begynner å menstruere samtidig når de bor sammen, og tenk deg to eller fler med PMS samtidig? Eller to eller fler høygravide i samme hus? Hjælp!

Forresten: i hesteflokker vil alle hoppene abortere fostrene når det kommer en ny hingst i flokken. Lurer på om det gjelder mennesker?

Men hvem trenger en mann - det kunne jo vært ekteskap mellom 6 damer f.eks! :) - og en hund - hehe

Gjest Halling
Skrevet

Men hvem trenger en mann - det kunne jo vært ekteskap mellom 6 damer f.eks! :) - og en hund - hehe

En hund?

Åja. Sånn med lang, deilig blaut slafsetunge? Smør på leverpostei, og dermed er himmelrik nær.

Skrevet

"Dessuten finner vi i vesten hverandre mye basert på romantikk, forelskelse, kjærlighet"

....og dette tror du ikke egentlig har med naturens krav om at vi skal forpante oss?

Jeg vet ikke hva du tror jeg tror? Fortell.

Gjest Halling
Skrevet

Å Gud jeg skulle ville giftet meg men to menn!!

(Og jeg er skikkelig god å lære dem opp også)

Hva inneholder undervisningsplanen?

Legge ned dosetet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...