Gå til innhold

Akseptere hyggelig (men litt uhørt) tilbud?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Også må du selvsagt oppdatere oss her på hva som skjer. ;)

Det skal jeg gjøre! Snike meg til nettkafe i USA og skrive reisebrev til dolerne..;-) Klart jeg skal!

:-)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

14

• mariaflyfly

5

• mil1365380270

3

• Lillemus

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270
Skrevet

Si du synes det er vanskelig å ta imot, men at du veldig gjerne vil treffes da vel? Greit for ham å vite at du setter stor pris på tilbudet.

Du bør ha nok penger til at du kan klare deg selv der. Kan jo bli knute på tråden...

Hvis du har det, så reiser du!

laguna1365380434
Skrevet

Bare lurte på en ting: Skal du bo hos ham da eller? Personlig ville jeg kanskje unngått det. I alle fall hatt en "plan B". Det kan selvsagt gå helt fint, men man vet aldri..

Har selv tatt fullstendig feil av en mann en gang... Det er fort gjort hvis man er forelska..

Skal nok bo litt hos ham hvertfall, men han har snakket om at vi kan kjøre på langtur og virkelig se USA også,om jeg har lyst. (gjett om! :-))

Også har jeg en bror ikke så veldig langt unna, så jeg tenkte vi kunne besøke der også..Skulle det skjære seg kan jeg alltid bo hos bror til reurbilett..Vi er bestevenner! :-)

Skrevet

Det skal jeg gjøre! Snike meg til nettkafe i USA og skrive reisebrev til dolerne..;-) Klart jeg skal!

:-)

Flink jente! ;)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg synes at du skal ha bedre samvittighet, når du liker han så godt. Akkurat DET som skal være avgjørende, synes jeg.

Det er helt tydelig at han liker deg godt også, siden han vil ta denne sjangsen.

Da synes jeg du skal dra.

Hvis du ikke drar, kan det jo være ditt livs store kjærlighet du går glipp av;)

Det er sant det altså, jeg tror jeg er litt dust hvis jeg takker nei..;-) Takk for oppmuntring,jeg takker jammen ja jeg altså, og dukker vage prinsippielle motforestillinger mot å ta i mot dyre gaver..;-)

Weeeh! Dette blir gøy! :-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er sant det altså, jeg tror jeg er litt dust hvis jeg takker nei..;-) Takk for oppmuntring,jeg takker jammen ja jeg altså, og dukker vage prinsippielle motforestillinger mot å ta i mot dyre gaver..;-)

Weeeh! Dette blir gøy! :-)

God tur!;)

laguna1365380434
Skrevet

Si du synes det er vanskelig å ta imot, men at du veldig gjerne vil treffes da vel? Greit for ham å vite at du setter stor pris på tilbudet.

Du bør ha nok penger til at du kan klare deg selv der. Kan jo bli knute på tråden...

Hvis du har det, så reiser du!

Jeg klarer nok å fikse meg lommepenger..:-) Billett OG lommepenger, det klarer jeg derimot ikke akkurat nå.

Men jeg har en brutter i statene og han er utmerket backup og min bestevenn, så jeg er ikke HELT forlatt om noe skulle skjære seg.

Jeg sier ja jeg altså, en må jo være litt impulsiv når en får slike fantastisk hyggelige og rause tilbud? Jeg liker ham jo SÅ godt! Så får jeg heller gjøre en eller annen helt konge ting tilbake når jeg har bedre råd! :-)

Skrevet

Skal nok bo litt hos ham hvertfall, men han har snakket om at vi kan kjøre på langtur og virkelig se USA også,om jeg har lyst. (gjett om! :-))

Også har jeg en bror ikke så veldig langt unna, så jeg tenkte vi kunne besøke der også..Skulle det skjære seg kan jeg alltid bo hos bror til reurbilett..Vi er bestevenner! :-)

Da høres det ut som du har en bra "back-up":)

God tur!

laguna1365380434
Skrevet

Da høres det ut som du har en bra "back-up":)

God tur!

Tusen takk! :-) Dere er supre altså! Her kan en jo jaggu få råd for det meste! Alt fra når å bytte oppvaskbørsten til mere vage problemstillinger om hvorvidt en kan akseptere gaver eller ei.. En skal neimen ikke kimse av dol! :-)

Skrevet

Klart du skal reise!

Fortell ham at du aldri hadde hatt råd til en slik reise nå og at du egentlig synes det er litt flaut(?) å bli påspandert en tur. Du får så satse på at han prøver å overtale deg og da gir du deg ganske kjapt, ikke sant ;-)

mil1365380270
Skrevet

Nei, det er bare det at jeg har zipp akkurat nå..Så derfor må jeg være grei senere..Men halve billetten fikser jeg kanskje. Har vi flaks finner jeg vel kanskje noe nede i 3-4 000! :-)

Han får sikkert tak i billigere billetter enn deg? Bedre at han bestiller og sender de over kanskje? Penger kan han jo få når du kommer.

Skrevet

bare du finner en internett-cafe så kan du jo underveis spørre oss om råd -- reis du! hva har du å tape annet enn tid?

mil1365380270
Skrevet

Jeg klarer nok å fikse meg lommepenger..:-) Billett OG lommepenger, det klarer jeg derimot ikke akkurat nå.

Men jeg har en brutter i statene og han er utmerket backup og min bestevenn, så jeg er ikke HELT forlatt om noe skulle skjære seg.

Jeg sier ja jeg altså, en må jo være litt impulsiv når en får slike fantastisk hyggelige og rause tilbud? Jeg liker ham jo SÅ godt! Så får jeg heller gjøre en eller annen helt konge ting tilbake når jeg har bedre råd! :-)

*misunne, misunne* ;-)

Ting man vet man angrer på å ikke gjøre, er det bare å hoppe i. Med broren din i bussturavstand, er det jo null problem :-)

Skrevet

Vil bare si at jeg er enig med resten i at du bare bør dra! :-)

Dersom du hadde vært i tvil om du likte ham, hadde det vært en annen sak,....

Skrevet

Du skal bare si ja takk. Han er sikkert forelsket han også og derfor vil han gjerne ha deg på besøk.

Du er ingen golddigger for det :o)

Skrevet

Henger meg på rådet, grip sjansen og reis! Kanskje han er ditt livs store kjærlighet! Og skjærer det seg har du jo backup.

Jeg dro til London på påspandert tur en gang for mange år siden. Ting skar seg BIG TIME, og jeg sto der uten noen som helst backup-plan, kjente ikke en sjel jeg kunne kontakte, og hadde ikke penger til å endre billetten. Og for flau til å ringe hjem og spørre om hjelp... Det var en smule kjipt... Men det gikk bra det også! :-)

Skrevet

Skjønner problematikken din og skjønner at du er betenkt.

Men skriv hva du føler rundt dette til han. Si at du har sååå lyst til å dra, men at du ikke liker helt tanken på at han betaler.

Han vil selvsagt overbevise deg om det dette ikke er noe problem for han. Men da er det bare å reise uten dårlig samvittighet.

Det dette egentlig dreier seg om er din samvittighet og har du fått lettet den til han, så går dette bra. Da vil du heller ikke bli beskyldt for å være en som er grisk og karre til deg noe.

Du kan enten betale han ett månedlig beløp og betale tilbake, eller du kan spandere en reise på han senere. Dette sier du at du skal gjøre når du blir rik, men etter som jeg har fulgt med deg litt i de senere år, så tror jeg det blir leeeenge til han kommer hit. Antagelig må du hente han på gamlehjemmet da, hehe.

Nei, reis av gårde, kanskje dette er din store sjangse i livet. Du vil helt sikkert angre på at du ikke dro, men du vil ikke angre på at du dro.

Lykke til:-)

Hvisker så ingen andre hører det..." pass på musa di"...

Gjest Halling
Skrevet

Virker ikke naturlig.

Spørs hva han krever til gjengjeld og om du får noe slengt i fleisen.

Betale tilbake har du ikke råd til.

Skrevet

Skjønner problematikken din og skjønner at du er betenkt.

Men skriv hva du føler rundt dette til han. Si at du har sååå lyst til å dra, men at du ikke liker helt tanken på at han betaler.

Han vil selvsagt overbevise deg om det dette ikke er noe problem for han. Men da er det bare å reise uten dårlig samvittighet.

Det dette egentlig dreier seg om er din samvittighet og har du fått lettet den til han, så går dette bra. Da vil du heller ikke bli beskyldt for å være en som er grisk og karre til deg noe.

Du kan enten betale han ett månedlig beløp og betale tilbake, eller du kan spandere en reise på han senere. Dette sier du at du skal gjøre når du blir rik, men etter som jeg har fulgt med deg litt i de senere år, så tror jeg det blir leeeenge til han kommer hit. Antagelig må du hente han på gamlehjemmet da, hehe.

Nei, reis av gårde, kanskje dette er din store sjangse i livet. Du vil helt sikkert angre på at du ikke dro, men du vil ikke angre på at du dro.

Lykke til:-)

Hvisker så ingen andre hører det..." pass på musa di"...

Passe på musa???

Hvorfor tror du hun drar, da? ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...