Knotten Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Hei, laguna Klart du reiser! Nå har jeg lest svarene nedover her, du har jo broren din i nærheten, du har møtt fyren før, du liker ham kjempegodt....GO GIRL! 0 Siter
mrxx Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Passe på musa??? Hvorfor tror du hun drar, da? ;-) Altså, det ligger mye bak en slikt utsagn skal jeg si deg:-) Det gjelder å bruke den riktig vet du og passe på at den har det bra:-) 0 Siter
Flyberta Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Go girl! Du lever bare én gang, vettu;-) 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Bare han ikke da har noen "spesifikke" forventninger når dere møtes da? Jeg mener, det må ikke være slik at du skal føle deg forpliktet feks til å ha sex med ham hvis du ikke liker ham, ikke sant? Var jeg deg, ville jeg klargjort dette på forhånd - og så takket ja! 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 God tur, sier jeg! Som noen andre nevnte under her, så er billettene mye billigere når man kjøper dem i USA. Hvis han sier han vil dette, så vil han helt sikkert det. Hvis han ikke hadde likt deg, kunne han jo bare latt være å tilby, ikke sant? Og med broderen i nærheten: No biggy. Men jeg ville absolutt blitt enig på forhånd om hvilke forventninger dere skal ha til at du reiser. Kos deg masse, og mrxx's råd var absolutt ikke dårlig ;O) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.