Gå til innhold

Jeg er så kåt!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Halling

Ja, på Statoil-stasjonen i veikrysset hvor nord og sør, øst og vest, møtes - rånernes sentrale samlingsplass i indre enfold - der treffer du sikkert noen brød av noen kvinnfolk som er klare....

Dæven. Men jeg hører det er homsene som er der, hvor er hetroene?

Ørkenvandreren

Dæven. Men jeg hører det er homsene som er der, hvor er hetroene?

Jaså? Jeg trodde det var Spydeberg som var utropt til Norges homo-hovedstad...

Om "damene" i Rakkestad er flatbankere eller ei, finner jeg aldri ut - jeg kjører verken gammel BMW 3-serie med overdimensjonert eksospotte, eller stylet og senket Volvo 740 - så draget på Rakkestad-damene får jeg nok aldri.

Gjest Halling

Jaså? Jeg trodde det var Spydeberg som var utropt til Norges homo-hovedstad...

Om "damene" i Rakkestad er flatbankere eller ei, finner jeg aldri ut - jeg kjører verken gammel BMW 3-serie med overdimensjonert eksospotte, eller stylet og senket Volvo 740 - så draget på Rakkestad-damene får jeg nok aldri.

Samme som Canada, der fins det bare homser, horer eller ishockeyspillere.

Helt til jeg fant ut at ei vennninne var derfra... ups.

Annonse

Gjest Halling

Jaså? Og hvilket hockeylag spiller hun på, da?

Det var en gammel vits :-)

Men moralen er at slike generalisreringer kan få konsekvenser når det ikke er innlagt unntak.

Jeg fortalte en gang en vits i lystig lag:

Hva kan man si om 100 advokater på havets bunn?

En god begynnelse!

Og gjett hva?

Det var en gammel vits :-)

Men moralen er at slike generalisreringer kan få konsekvenser når det ikke er innlagt unntak.

Jeg fortalte en gang en vits i lystig lag:

Hva kan man si om 100 advokater på havets bunn?

En god begynnelse!

Og gjett hva?

Du sto på havets bunn?

Eh... nei... vent litt...

Det var advokater der, ikke sant?

;-)

Gjest Halling

Du sto på havets bunn?

Eh... nei... vent litt...

Det var advokater der, ikke sant?

;-)

En jypling som skulle bli advokat om noen uker. Jeg syns det var morsomt å høre, de andre også. Men hun ble litt rar i trynet.

Jeg brydde meg ikke om det var noen advokater der heller.

Så kom det flere advokatvitser og da måtte hun smile av det hele.

En jypling som skulle bli advokat om noen uker. Jeg syns det var morsomt å høre, de andre også. Men hun ble litt rar i trynet.

Jeg brydde meg ikke om det var noen advokater der heller.

Så kom det flere advokatvitser og da måtte hun smile av det hele.

Det er gode vitser og dårlige vitser, og den om advokater (eventuell en annen yrkesgruppe, eller folk som sympatiserer med et bestmt politisk part el lign) på havets bunn er ikke blant dem som jeg finner spesielt underholdende.

Så hvis du først skal more deg med advokatvitser i sosiale sammenhenger, foreslår jeg heller den om at det forrige vinter var SÅÅÅ kaldt i Oslo, at advokater til og med ble observert med hendene i EGEN lomme.

Det er gode vitser og dårlige vitser, og den om advokater (eventuell en annen yrkesgruppe, eller folk som sympatiserer med et bestmt politisk part el lign) på havets bunn er ikke blant dem som jeg finner spesielt underholdende.

Så hvis du først skal more deg med advokatvitser i sosiale sammenhenger, foreslår jeg heller den om at det forrige vinter var SÅÅÅ kaldt i Oslo, at advokater til og med ble observert med hendene i EGEN lomme.

*Ler så jeg rister* Den var god!

*Ler så jeg rister* Den var god!

Godt å høre! :-)

Selv om begge vitsene gjør den feilen at de skjærer alle over en kam, så er det mye morsommere med en som gjør narr av "væremåten" til (enkelte av) dem innen gruppen man vil latterliggjøre.

Og det er bedre enn å si at man synes at hele hurven burde vært døde!

Men det er nå MIN humor! :-) Halling synes sikkert fortsatt at han var rasende festlig i det selskapet, og at den unge damen bare var en "jypling"!

*he he*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...