Gå til innhold

"Sprute", kvinner?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har lest svarenen du har fått, men drister meg til å svare likevel..... ;)

Jeg er 36 år, og spruter ved nesten hver vaginalorgasme. Noen ganger også ved klitorisorgasmer, men aldri ved analorgasmer.

Ved ekstremt sterke orgasmer spruter jeg veldig mye, mindre ved de ikke fullt så sterke.

Dette er absolutt ikke noe jeg er stolt over, men noe som har gitt meg komplekser i sexlivet. I forhold til nye partnere har det vært spesielt vanskelig/flaut.

Det blir mye søl, sex kan ikke være spontant på samme måte som hos andre (ikke et kjapt nummer i sofan eller bilen), men må alltid ha tykke håndklær under.

Jeg har søkt på nettet (tørr IKKE å spørre lege) om det er mulighet for å "fikse" dette på noen måte, operere bort noen kjertler e.l.

Ifølge partnere jeg har hatt har jeg veldig sterke orgasmer, og kommer veldig lett, og dette er selvsagt fint og flott - MEN jeg vil si at om jeg fikk velge ville jeg ikke kunne sprute....

Annonse

Jeg som var så fornøyd med nicket.. "Alle" andre er jo tatt:)

Kanskje jeg bør skifte da...

For å unngå ytterligere forvirring, så hadde det nok vært lurt...

Kanskje en annen gresk/mytologisk gudinne?

http://url.uio.no/prosjekter/mjodambrosia/greske.html fx :-)

Jeg har aldri sprutet før inntil helt nylig. Har blitt sammen med en deilig mann som gir meg litt røffere behandling enn jeg har vært vant til. Det har gitt meg noen vanvittig sterke orgasmer som har ført il at jeg har sprutet. Både jeg og kjæresten min syntes det var stas, men det er langt noe must å sprute. Sex er supergodt uansett med denne deilige mannen.

Annonse

For meg kan det være ganske stor variasjon i intensiteten. Enkelte orgasmer kan være mindre sterke enn andre. Det avhenger mye av hvor mye den har fått "bygge seg opp" for min del. Rett "timing" har mye å si:)

En sterk orgasme for meg er altoppslukende i den forstand at jeg ikke kan tenke meg en bedre følelse. Jeg kan ikke forestille meg at jeg kan få noen sterkere orgasmer enn de jeg får, for å si det sånn:)

Huff, dette ble rimelig personlig...

Hva er det som avgjør om jenter får vaginalorgasme eller ei?

Har hatt noen partnere, men de aller fleste er avhengige av på stimulere klitoris for å komme...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...