Lillemus Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 *Snøft* 10 min inne hos legen, inkl. 3 min gu - 465,- kr. takk! Det er nå 15 mnd om ikke mer siden jeg kontaktet min lege første gangen for å få dette inngrepet gjort. Har vært på utallinge runder med div. andre behandlinger som ikke ga tilfredsstillende resultat. Ble satt på liste for operasjon i dag. Ventetid? Ett års tid sånn omtrent... Og det er bare et inngrep i lokalbedøvelse!!! (tvt) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Jeg slår deg i pris. Var hos fastlegen får å få en attest for adopsjon (tok 3 min å fylle ut) og så spurte jeg i samme øyeblikk om jeg kunne få en sånn attest for å kunne kjøre lastebil (for noen år side måtte man fornye sertifikatet). Jeg juger ikke når jeg sier jeg var inne under 15 minutter. 670 kroner skulle dama ha for dette. Mannen min har mannlig lege på samme legekontor, fikk akkurat det samme og betalte 350 kroner. Denne forhenværende fastlegen min står på inntektstoppen i kommunen også da, og det er det kanskje en grunn til. 0 Siter
Gjest Atene Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Hos fastlegen eller spesialist? Har aldri betalt mer enn minstesats hos fastlegen, ca 130 kroner tror jeg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. august 2005 Forfatter Skrevet 25. august 2005 Hos fastlegen eller spesialist? Har aldri betalt mer enn minstesats hos fastlegen, ca 130 kroner tror jeg. Gynekolog på St. Olavs. Var hos fastlegen i morrest (for noe annet) og der er egenandelen nå på kr. 150,-. 0 Siter
cec5 Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Det er ille! Jeg sto på venteliste i nesten 2 år for å få fjernet visdomstennene nede!! Det måtte gjøres på sykehus.I mellomtiden flyttet jeg nordover og tenkte som så at jeg skulle henvises til Tromsø. Kanskje det tok kortere tid?? De garanterte at man ikke trengte vente lenger enn 6 mnd. Det tok selvfølgelig lengre tid, så jeg reiste tilbake til Molde 2 ganger (de anbefalte ikke å fjerne begge visdomstennene samtidig) for å få det gjort. Etter nesten 1 år på venteliste i Tromsø, fikk jeg time. Men da hadde jeg jo ikke visdomstenner å fjerne.... Duste Norge ja. Hmmmm, jobber selv i helsevesenet. 0 Siter
Gjest forskjellig fra by til by tenker jeg. Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Inngrep med lokabedøvelse og du må vente i et år? Jeg fikk en slik time på en måned jeg=) Operasjonen tar en halvtime sa legen. Men de var ganske sjappe der, ble veldig overraska selv. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. august 2005 Forfatter Skrevet 26. august 2005 Inngrep med lokabedøvelse og du må vente i et år? Jeg fikk en slik time på en måned jeg=) Operasjonen tar en halvtime sa legen. Men de var ganske sjappe der, ble veldig overraska selv. Lange lister på St. Olavs vet du. Irriterende! Men det skal sies at gynekologen var frustrert over det hun også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.