Freya Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Teknisk sett har jeg fortsatt ferie (siste dag i morgen), og for noen dager siden fikk jeg sms om at det skulle være et møte på jobben. Bør jeg dra på møtet, eller kan jeg være hjemme? 0 Siter
lillyann Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 ring sjefen din og hør hva han/hun sier! Det hadde jeg gjort:-) 0 Siter
Gjest Mr. Pusten Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Kommer vel an på hva møtet skal handle om, men når de sender melding i ferien vil jeg anta det er viktig. Meeen som noen andre sa, ring og hør 0 Siter
flisa Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 da hadde jeg gått på møtet og sagt at jeg avspaserer det en dag det passer. 0 Siter
Freya Skrevet 25. august 2005 Forfatter Skrevet 25. august 2005 Kommer vel an på hva møtet skal handle om, men når de sender melding i ferien vil jeg anta det er viktig. Meeen som noen andre sa, ring og hør Jeg vet hva det skal handle om, og føler at jeg burde vært der. Smsen ble sendt ut til alle det gjelder (nattevakter), så det var ikke spesielt til meg. Blir vel til at jeg drar, regner jeg med. 0 Siter
Freya Skrevet 25. august 2005 Forfatter Skrevet 25. august 2005 da hadde jeg gått på møtet og sagt at jeg avspaserer det en dag det passer. Lett for deg å si... Med de timene møtet varer, har jeg vel en 10 timer avspasering eller noe sånt. Og hver gang jeg spør om å få avspasere en time, så passer det ikke... *sukk* 0 Siter
fresja Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Jeg hadde gått på møtet om jeg følte jeg burde, eller jeg hadde lyst. Heldigvis sier sjefen alltid ja når jeg vil avspasere en time eller en dag. Men det er sjelden jeg synes jeg har tid til det. Så jeg får mertiden utbetalt som overtid. 0 Siter
damedame Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Lite relevant møte for din jobb: fri. Og vice versa. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.