Gjest Masterstudenten Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 jeg har nettopp begynt på et masterstudium og jeg er fortvilet over at jeg ikke har blitt kjent med noen av de som jeg har kommet på linje sammen med. For å være ærlig så virker de utrolig trege, kjedelige og fullstendig uten humoristisk sans. Dette er nå mine stereotopier. Håper jeg tar helt feil. har vært på tre forelesninger og fått dette inntrykket av klassen i motsetning til en av de andre linjene hvor jeg følte at folk var mer pratsomme og entusiastiske, og hvor det var lett å komme i kontakt med folk. Dette føler jeg ikke her hvor jeg går, og jeg har ingen mulighet til å bytte. Jeg bare lurer på om det er mulig at det blant 18 studenter ikke finnes EN annen som jeg kan identfisere meg med? Kan jeg ha vært veldig uheldig, eller kan ting endre seg etterhvert. Noen med erfaringer eller tips til hva jeg kan gjøre for å få det bedre? 0 Siter
Gjest mummikusine Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Det er altså DU som skiller deg ut? Ikke regn med å få kontakt med dem med den holdningen der... 0 Siter
fresja Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Det var veldig tidlig å trekke sånne slutninger. Etter tre forelesninger vet du vel ikke hva alle heter en gang. Prøv å snakke med dem da! 0 Siter
favn Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Tre forelesninger og du har dømt alle disse menneskene nord og ned? Jeg synes det høres ut som du er på villspor mht til hva du skal bruke livet ditt til. Prøv noe annet enn universitetet, i alle fall. 0 Siter
frosken Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Du får prøve å slappe litt av og bruke tid på å bli kjent med andre. 0 Siter
Gjest masterstudenten Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Tre forelesninger og du har dømt alle disse menneskene nord og ned? Jeg synes det høres ut som du er på villspor mht til hva du skal bruke livet ditt til. Prøv noe annet enn universitetet, i alle fall. jeg synes jo dette var litt drøyt til svar. Jeg skrev jo ikke at de var trege og kjedelige men at jeg oppfattet dem som det. Hvem er det som ikke føler det slik iblant? 0 Siter
Gjest Masterstudenten Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Det var veldig tidlig å trekke sånne slutninger. Etter tre forelesninger vet du vel ikke hva alle heter en gang. Prøv å snakke med dem da! har forsøkt å snakke med dem ,men synes ikke at jeg har fått noe særlig respons tilbake.Virker som om alle har nok med seg og sitt men som sagt, det er jo tidlig enda og jeg håper at jeg kommmer til en helt annen konklusjon på slutten av semesteret. Men nå føles det kjipt og leit 0 Siter
damedame Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Foreslår at dere alle møtes til festlig lag Middag/piknik (kanskje litt sent på året) og noen festlige dråper etterpå. 0 Siter
Gjest Masterstudenten Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Foreslår at dere alle møtes til festlig lag Middag/piknik (kanskje litt sent på året) og noen festlige dråper etterpå. ja lurer litt på det om vi nesten må gjøre det for å få opp stemningen og bli litt kjent. Mulig at man trenger lengre tid på å komme innpå dem enn hva man gjør med folk fra de andre linjene. Det har vel litt med hva slags utdannelse og erfaring de har også tror jeg 0 Siter
damedame Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 ja lurer litt på det om vi nesten må gjøre det for å få opp stemningen og bli litt kjent. Mulig at man trenger lengre tid på å komme innpå dem enn hva man gjør med folk fra de andre linjene. Det har vel litt med hva slags utdannelse og erfaring de har også tror jeg Litt greit å ha noe rolig (som middag) først, slik at festapene ikke føler at det ikke er noe for dem - så får de heller slå seg med om de ikke kan stå i mot en fest sammen med kullet Håper du finner på noe som kan hjelpe deg! 0 Siter
Gjest Masterstudenten Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Litt greit å ha noe rolig (som middag) først, slik at festapene ikke føler at det ikke er noe for dem - så får de heller slå seg med om de ikke kan stå i mot en fest sammen med kullet Håper du finner på noe som kan hjelpe deg! jo tusen takk for tipsene:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.