Craven Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Kan noen hjelpe? Jeg ønsker windows XP-temaet på maskinen (som du kan velge ved å høyreklikke på skrivebordet). Men når jeg starter maskinen neste gang, popper et helt annet tema opp. Veldig irriterende. Noen som vet hvordan jeg kan få beholde det temaet jeg har valgt uten å måtte velge dette hver gang jeg skrur på maskinen? Takk! 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Mulig du har en feil i registeret, slik at parametre ikke skrives til det. 0 Siter
Craven Skrevet 26. august 2005 Forfatter Skrevet 26. august 2005 Mulig du har en feil i registeret, slik at parametre ikke skrives til det. OK. Hvordan retter jeg på det, vet du det? 0 Siter
Gjest Halling Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 OK. Hvordan retter jeg på det, vet du det? Det finnes programmer som f eks Norton utilities. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.