Gå til innhold

Om det å bytte nick

Gjest kanskje jeg skal bytte nick

Anbefalte innlegg

Gjest kanskje jeg skal bytte nick
Skrevet

Har du byttet nick i løpet av din tid på dol?

Hvorfor?/Hvorfor ikke?

Hvis du har byttet: Har du bekjentgjort ditt nye nick på noen som helst måte? Eller gjorde du det i stillhet?

Har noen etterpå skjønt at det var deg?

Skrevet

Lurt på det noen ganger i og med at mange av de 'gamle' har gjort det såvidt jeg skjønner - men så gidder jeg ikke/har ikke orket å tenke ut noe finere nick enn det jeg synes jeg har.

Gjest Mr. Pusten
Skrevet

"Har du byttet nick i løpet av din tid på dol?"

-ja

"Hvorfor?/Hvorfor ikke?"

-har ikke du noe med

"Hvis du har byttet: Har du bekjentgjort ditt nye nick på noen som helst måte?"

-Nei

"Har noen etterpå skjønt at det var deg?"

-sikkert, vet ikke, det bryr jeg meg ikke om.

hare1365380455
Skrevet

Jeg holdt på å gjøre det en gang, men så ble det til at jeg beholdt det nicket jeg har..:)

Skrevet

Jeg hadde i begynnelsen opptil flere nick, men da vi fikk mulighet til å beskyttet nicket slik at ingen flere kunne bruke det ble det til at jeg holdt meg til Lillemus.

Har vel en og annen gangen brukt "anonym" og slike, men det er veldig sjeldent.

Husker jeg brukte både Haugtussa (for 8 år siden...) og Muselille litt. :o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nei,det har jeg ikke. Har får dårlig fantasi til å lage nytt. Dessuten så har jeg blitt glad i nicket mitt.. Det er på en måte mitt andre meg =)

Skrevet

Nei,det har jeg ikke. Har får dårlig fantasi til å lage nytt. Dessuten så har jeg blitt glad i nicket mitt.. Det er på en måte mitt andre meg =)

Du kan uansett ikke ha hatt nicket enn i litt over 2 år, skulle jeg tro! *smil*

Og hvis du skulle bytte OG har dårlig fantasi, så kunne det vel knapt bli noe annet enn "L.Isadora"! *he he*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du kan uansett ikke ha hatt nicket enn i litt over 2 år, skulle jeg tro! *smil*

Og hvis du skulle bytte OG har dårlig fantasi, så kunne det vel knapt bli noe annet enn "L.Isadora"! *he he*

Vel.. jeg har bare vært her i 1 år, men en det blir jo en del innlegg fordi.

Men det finnes jo andre forum enn dol :P

Nicket mitt har forresten ingenting med kongefamilien å gjør ;)

Et annet nick måtte blitt Villemo eller Sol kanskje.. =)

Skrevet

Jeg har vært her inne siden rundt årsskiftet 97/98 og har hatt det samme nicket hele tiden.

Bare ved et par helt spesielle anledninger har jeg brukt et annet - og da for å spørre om litt "for" personlige ting.

Skrevet

Vel.. jeg har bare vært her i 1 år, men en det blir jo en del innlegg fordi.

Men det finnes jo andre forum enn dol :P

Nicket mitt har forresten ingenting med kongefamilien å gjør ;)

Et annet nick måtte blitt Villemo eller Sol kanskje.. =)

Villemo... Villemo... Villemo... *Smaker på navnet* Har det ikke vært en Villemo her inne gang i tiden tro?

Joda, jeg vet det kommer fra Isfolket. :o)

Skrevet

Villemo... Villemo... Villemo... *Smaker på navnet* Har det ikke vært en Villemo her inne gang i tiden tro?

Du kom meg i forkjøpet! Jeg mener bestemt at det var en Villemo her tidligere.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Det kan hende. Jeg har jo ikke vært her så lenge. Skal uansett ikke bytte så =)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Du kom meg i forkjøpet! Jeg mener bestemt at det var en Villemo her tidligere.

Flaks at jeg ikke skal bytte, da ;)

Skrevet

jeg hadde verdens kjedeligeste nick da jeg skrev her i begynnelsen - "meg". Så på et eller anet tidspunkt byttet jeg, husker ikke når, til det vanvittig sprelske og fargerike nicket "snø" ;o)

Beste hilsen fra

Skrevet

Jeg har ikke skiftet jeg. Tror ikke det er noen vits heller, alle gamle kjente vil kjenne meg igjen og dermed vil alle vite nesten alt om meg uansett.

Skrevet

Ja, hadde et annet første gang jeg var her.

Svarte en fyr som kalte seg guttegutt, og undertegnet med damedame og siden det passet meg perfekt, så lot jeg det bli fast nick.

Ingen her inne har noen idé om hva mitt første nick var. Brukte det bare et par, tre ganger.

Byttet en gang til noe med "tusenfryd" og annonnserte dette fordi jeg var litt aktiv her på den tiden. Dagen etter måtte jeg annonnsere at jeg skiftet tilbake til og syntes det var pinlig æ mrn kun pgs oppmerksomheten jeg fikk da. Hadde ikke trengt å annonnsere det igjen, tenker du? Nei, men så er jeg litt "rett må være rett"-type.

Et par ganger har jeg undertegnet med "mannlige" nick (lenge siden nå heldigvis, for nå er alt bare fryd og gammen!), hvis jeg har hatt problemer/dilemmaer på damefronten :)

Har da fått høre at jeg er en tøffelhelt hehe, hvilket var helt korrekt - den gang!

Ja, da fikk du svar.

Skrevet

Ja, hadde et annet første gang jeg var her.

Svarte en fyr som kalte seg guttegutt, og undertegnet med damedame og siden det passet meg perfekt, så lot jeg det bli fast nick.

Ingen her inne har noen idé om hva mitt første nick var. Brukte det bare et par, tre ganger.

Byttet en gang til noe med "tusenfryd" og annonnserte dette fordi jeg var litt aktiv her på den tiden. Dagen etter måtte jeg annonnsere at jeg skiftet tilbake til og syntes det var pinlig æ mrn kun pgs oppmerksomheten jeg fikk da. Hadde ikke trengt å annonnsere det igjen, tenker du? Nei, men så er jeg litt "rett må være rett"-type.

Et par ganger har jeg undertegnet med "mannlige" nick (lenge siden nå heldigvis, for nå er alt bare fryd og gammen!), hvis jeg har hatt problemer/dilemmaer på damefronten :)

Har da fått høre at jeg er en tøffelhelt hehe, hvilket var helt korrekt - den gang!

Ja, da fikk du svar.

Forøvrig så brukte jeg også en annen underskrift forleden og guuuud, hehe, hvilke reaksjoner jeg fikk :) Presterte også å skrive litt feil, slik at det hørtes verre ut enn det var, men pytt :)

Folk moret seg så godt, at jeg lar dem leve i troen det faktisk var slik... ;)

Bruker mitt faste nick i 99 % av alle innlegg, for jeg er frisk og rask og har ikke lenger dameproblemer.

laguna1365380434
Skrevet

Har hatt det samme hele tiden. Har dog innimellom(svært sjelden, ca 5 ganger eller noe) ikke turt å bruke nicket, og jupp, jeg har blitt "avslørt" hver bidige gang..;-)

Enten jeg da glemmer å bytte når jeg svarer på svar eller folk bare skjønner at det er meg.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Nope, har ikke hatt behov for å bytte enda. Er jo forholdsvis fersk her også, så vi får se om behovet melder seg om noen år ;O)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...