Gå til innhold

Om det å bytte nick

Gjest kanskje jeg skal bytte nick

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde et annet nick i 98/99 da jeg oppdaget DOL. Var helt borte fra DOL i et år da jeg var hjemme med førstemann (vi hadde ikke PC), og da jeg kom tilbake i 00, fant jeg ut at PRUST skulle være meg på DOL.

Tror ikke noen la merke til meg i den første perioden, så jeg har ikke laget noe oppstyr rundt det at jeg skiftet nick.

fei1365380229
Skrevet

Har byttet en gang fordi jeg ikke hadde reservert nicket mitt.

Liker mitt nye bedre så det gjør ikke noe.

Skrevet

jeg har ikke byttet, men har tenkt å bytte. Ønsker meg noe litt mere fresht, kult og morsomt - noe som gjenspeiler MEG liksom.... Men jeg mangler fantasi... Hehe - skrev jeg fresht??? Bra ingen ser meg her jeg sitter med øyelokka på haka.

Skrevet

Ja, jeg har hatt et annet nick før.

Og ja, jeg har blitt gjenkjent av noen. Det er helt greit, har ikke gjort så mye for å skjule hvem jeg var - men det var gode grunner til at jeg byttet.

Skrevet

Jeg brukte et annet nick her inne for 5-6 år siden, men jeg kan ikke huske det nå lenger, derfor måtte jeg bytte. Bruker stort sett bare det nicket jeg har nå, hvis ikke det er noe veldig personlig som gjør at jeg vil være sikker på at ingen kjenner meg igjen.

Skrevet

Ja, hadde et annet første gang jeg var her.

Svarte en fyr som kalte seg guttegutt, og undertegnet med damedame og siden det passet meg perfekt, så lot jeg det bli fast nick.

Ingen her inne har noen idé om hva mitt første nick var. Brukte det bare et par, tre ganger.

Byttet en gang til noe med "tusenfryd" og annonnserte dette fordi jeg var litt aktiv her på den tiden. Dagen etter måtte jeg annonnsere at jeg skiftet tilbake til og syntes det var pinlig æ mrn kun pgs oppmerksomheten jeg fikk da. Hadde ikke trengt å annonnsere det igjen, tenker du? Nei, men så er jeg litt "rett må være rett"-type.

Et par ganger har jeg undertegnet med "mannlige" nick (lenge siden nå heldigvis, for nå er alt bare fryd og gammen!), hvis jeg har hatt problemer/dilemmaer på damefronten :)

Har da fått høre at jeg er en tøffelhelt hehe, hvilket var helt korrekt - den gang!

Ja, da fikk du svar.

Hehe. Jeg husker godt det navnetskiftet du prøvde deg på den gangen.

Jeg ble veldig glad da du annonserte at du var tilbake som damedame. (Du hadde liksom rukket å få en identitet med det nicket!.) :o)

*s*

Gjest LucySky
Skrevet

Lurt på det noen ganger i og med at mange av de 'gamle' har gjort det såvidt jeg skjønner - men så gidder jeg ikke/har ikke orket å tenke ut noe finere nick enn det jeg synes jeg har.

Jeg var Selje for lenge siden.

Byttet fordi en person jeg forsåvidt ikke kjente, skjønte hvem jeg var og da følte jeg at jeg ikke kunne si noen ting her inne mer uten i ett sett å avsløre meg sjøl og hva og hvem jeg er.

Skrevet

"Har du byttet nick i løpet av din tid på dol?"

- Ja det har jeg....hmmm...tre ganger tror jeg. Og så har jeg brukt midlertidige nick alt etter hvilket forum jeg titter inn på og hva som skal "blottes".

"Hvorfor?/Hvorfor ikke?"

- Tok bare et for min første tid her inne, byttet da jeg var blitt mer kjent. Byttet igjen da jeg trengte identitetsbytte.

"Hvis du har byttet: Har du bekjentgjort ditt nye nick på noen som helst måte? Eller gjorde du det i stillhet?"

- Ved første bytte så gjorde jeg det, fortalte alle at nå har jeg byttet. Ved gang nr. to så foregikk det i stillhet.

"Har noen etterpå skjønt at det var deg?"

- Det er et par som har hintet til tidligere nick her inne...men har de rett...hmmm si det du ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...