Gjest velger-1 Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Så tilfeldigvis et program i går hvor partilederne diskuterte fattigdom. Det var også en alenemor der med 3000 igjen å leve av når faste utgifter var betalt. Så prester høyres Erna Solberg å begynne å snakke om at hun vil ha billigere bensin og billigere biler!! Hæææ, hjelper det denne alenemoren og mange med henne? Bil er vel det siste de har råd til å investere i når de må tigge om mat hos veldedige organisasjoner. Det er tydelig at den godeste Erna er på en helt annen planet enn de fattige, og tror at det å være fattig betyr at barnet ikke har råd til ny sykkel hvert år! 0 Siter
Gjest velger-2 Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Det er enda godt at denne alenemoren fpr redusert skatten sin, fra kr 250 til kr 175, for da får hun VIRKELIG kjøpekraft til å velge selv. For høyresiden argumenterer stadig vekk med at reduserte skatter betyr økt handlefrihet og valgfrihet for den enkelte. Men valfriheten er det så som så med for enkelte.... 0 Siter
Gjest velger - 3 Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 En ting som forundrer meg i disse valgkamptider ..... de kjenner bedre budsjettene til de andre partiene enn de gjør med sine egne. Kanskje på tide at de jobber med sine egne saker snart ..... Det irriterer meg at det eneste de gjør i valgdebattene er å krangle, skylde på hverandre osv osv. Det hadde hjulpet meg mye mer om de heller snakker saken sin istedenfor krangling og beskyldninger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.