Gå til innhold

Leveringstid på brev innen Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg postla et brev fra Oslo til en annen Oslo-adresse i dag i god tid før kl. 16.00 (da det er tømming!). Er det noen som helst mulighet for at brevet kan komme frem til mottaker allerede i morgen? Eller er lørdag mer realistisk?

Noen som vet?

Fortsetter under...

Skrevet

Det bør komme fram imorgen.

Jeg sendte ei pakke igår (som brev) som B-post. Tok 2-3 dager sa damen på post i butikk. Dette var på ettermiddagen og pakka skulle fra Oslo 10 til Kragerø. Pakka kom fram idag!!

Gjest telemarkingen
Skrevet

Det burde du da regne med vel.

Ei venninne postla en liten pakke til meg igår på Lillehammer, og idag lå den i postkassa mi her i Telemark.

Gjest trøndra
Skrevet

Jeg har sendt brev fra Trondheim til oslo og da kom det fram dagen etter

Skrevet

Tusen hjertelig takk for svar alle sammen! Så fint at brevet mitt mest sannsynlig er fremme allerede i morgen da. Posten Norge AS er visst mer effektiv enn jeg hadde fryktet! :-)

Annonse

Skrevet

Tusen hjertelig takk for svar alle sammen! Så fint at brevet mitt mest sannsynlig er fremme allerede i morgen da. Posten Norge AS er visst mer effektiv enn jeg hadde fryktet! :-)

Som regel er det fremme dagen etter.

Men jeg mottok et brev som hadde brukt 5 (!) dager fra Majorstua til Grünerløkka.

Skrevet

Som regel er det fremme dagen etter.

Men jeg mottok et brev som hadde brukt 5 (!) dager fra Majorstua til Grünerløkka.

Er _det_ noe da? I dag fikk jeg brevet mitt, som ble postet forrige fredag. Altså brukte det en uke fra Stovner til Høybråten. Imponerende det også!

Skrevet

Er _det_ noe da? I dag fikk jeg brevet mitt, som ble postet forrige fredag. Altså brukte det en uke fra Stovner til Høybråten. Imponerende det også!

* sukker *

Og jeg som "bare" har ventet to dager på jobbtilbudet som ble postet 10 minutters gange unna på onsdag...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...