Gjest trøndra Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 Er det noen bra drop in frisører på Heimdal eller i det område?.Må klipp meg på lørdag men det må være drop in siden jeg ikke veit når jeg får tid. 0 Siter
Gjest lokalkjent Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 City Frisør på City Syd? Frisøren på Kattem er visst billigst i byen (den i samme bygg som Prix'en). Men er ikke riktig sikker på om de har drop in. 0 Siter
Gjest trøndra Skrevet 25. august 2005 Skrevet 25. august 2005 City Frisør på City Syd? Frisøren på Kattem er visst billigst i byen (den i samme bygg som Prix'en). Men er ikke riktig sikker på om de har drop in. Er ikke den frisøren på city syd veldig dyr? 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Er ikke den frisøren på city syd veldig dyr? Tror de koster i overkant av 300 begge frisørene på city syd. Og det er dersom du har kort hår, og ikke noe annet ekstra enn klipp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.