Gå til innhold

Saltstenger

Tootsieroll1365380854

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pistasjnøtter (som jeg kjøper ferdig "skrella" i digre poser på innvandrerbutikkene på Grünerløkka).

Og så cashewnøtter, da.

Mmmmmmmm.

Helst øl til.

Skrevet

saltet KIMS potetgull med Tortilla-dip - intet over intet ved siden :)=

Dipen av Kesam og pose

mil1365380270
Skrevet

Hmmmm.. Har alltid lurt på det med saltstenger. De er usmakelige og jeg har ikke sett noen andre kjøpe det heller. Så hvorfor produseres de, og hva gjør man med de som går ut på dato? Grisefor?

Men nå finnes det altså mennesker som spiser det... Har dere en hemmelig klubb eller noe, og hvordan får dere tak i de, siden dere åpenbart ikke tør legge de i handlevognen? ;-)

Skrevet

Hmmmm.. Har alltid lurt på det med saltstenger. De er usmakelige og jeg har ikke sett noen andre kjøpe det heller. Så hvorfor produseres de, og hva gjør man med de som går ut på dato? Grisefor?

Men nå finnes det altså mennesker som spiser det... Har dere en hemmelig klubb eller noe, og hvordan får dere tak i de, siden dere åpenbart ikke tør legge de i handlevognen? ;-)

Vi kjøper mye av det!

Skrevet

Saltstenger er såå utrolig godt. Lillebror kaller dem fiskestenger etter å ha spist sånne små gullfisker :)

mil1365380270
Skrevet

Vi kjøper mye av det!

Her kommer innrømmelsene, ja! Det neste nå er vel at dere spiser dem og endatil synes det er godt??! ;-)

Jeg synes det smaker som noe melent pulver med litt salt. Også blir man tørr i munnen. Hva er det laget av, er det potetmel?

Skrevet

Her kommer innrømmelsene, ja! Det neste nå er vel at dere spiser dem og endatil synes det er godt??! ;-)

Jeg synes det smaker som noe melent pulver med litt salt. Også blir man tørr i munnen. Hva er det laget av, er det potetmel?

de er laget av hvetemel :) de er gode, ja vi spiser dem :)

mil1365380270
Skrevet

de er laget av hvetemel :) de er gode, ja vi spiser dem :)

He-he! Jeg tar ølen min bar ;-)

Skrevet

He-he! Jeg tar ølen min bar ;-)

Jeg begynte med saltstenger da jeg sluttet å røyke for 6 år siden. Da kunne jeg beholde "pinnefølelsen" i fingrene til kaffekoppen - hehe

mil1365380270
Skrevet

Jeg begynte med saltstenger da jeg sluttet å røyke for 6 år siden. Da kunne jeg beholde "pinnefølelsen" i fingrene til kaffekoppen - hehe

Man har jo dårligere smakssans som røyker, det hjalp sikkert på i starten det også ;-)

Skrevet

Man har jo dårligere smakssans som røyker, det hjalp sikkert på i starten det også ;-)

ja- det hjalp veldig - men det er jo også 30 kilo siden ,)

mil1365380270
Skrevet

ja- det hjalp veldig - men det er jo også 30 kilo siden ,)

Opp eller ned?

Tootsieroll1365380854
Skrevet

saltet KIMS potetgull med Tortilla-dip - intet over intet ved siden :)=

Dipen av Kesam og pose

Nam!

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jeg bærer saltstengene stolt ved brystet når jeg handler dem!

mil1365380270
Skrevet

Jeg bærer saltstengene stolt ved brystet når jeg handler dem!

Du er sikkert ansatt av Maarud for å lokke de andre ut av skapet ;-)

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Du er sikkert ansatt av Maarud for å lokke de andre ut av skapet ;-)

hehe, hadde det vært så vel..

*drømme, drømme*

Skrevet

Sørlandschips, den med havsalt.

Ellers er det godt med gode, saltede nøtter.

Pop-corn og usaltet snacks er for pyser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...