Gjest MLR Skrevet 17. februar 2001 Skrevet 17. februar 2001 Jeg er ei jente paa 19 aar som harr brukt p-piller i ganske noyaktig et aar. Det jeg naa lurer paa er om p-piller kan foraarsake menssmerter. Jeg har hatt mensen i vel 5 aar og for jeg begynte med p-piller hadde jeg aldri for opplevd menssmerter og syntes rett og slett ikke mensen var noe problem. Etter jeg begynte med p-piller, derimot, har menssmertene bare blitt verre og verre, og jeg lurer paa om dette har sammenheng med p-pillene eller om det bare er en tilfeldighet. Jeg vet at p-piller brukes av enkelte for aa lindre menssmerter og derfor synes jeg det er rart om p-pillene er aarsak til mine smerter. Foler det bare blir verre og verre for hver gang jeg har mensen. Kan dette ha sammenheng med p-pillene jeg bruker og bor jeg vurdere aa bytte merke, eller er menssmertene bare en tilfeldighet som ikke kommer av pillene? 0 Siter
Gjest melora Skrevet 17. februar 2001 Skrevet 17. februar 2001 endometriose kanskje? Hadde de samme symptomene.Du finner masse info om det her på DOL.. Etter å ha brukt pillene kontinuerlig ca 6 mnd ble jeg bedre.. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 20. februar 2001 Skrevet 20. februar 2001 endometriose kanskje? Hadde de samme symptomene.Du finner masse info om det her på DOL.. Etter å ha brukt pillene kontinuerlig ca 6 mnd ble jeg bedre.. Du har faatt godt svar av Melora. Endometriose kan väre en forklaring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.