Gå til innhold

Kjæreste eller?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror du bør lese innlegget mitt engang til, og prøve å tenke på også at det er mye jeg ikke skriver. Ingen kan skrive alt i et slikt innlegg.

Han hadde misforstått hele greia med min innleggelse på sykehus. Han gjentok gang på gang at vi skulle holde kontakten, og sendte til og med en sms etter at jeg skrev innlegget. Han vil gjerne ha trøst av meg, og derfor blir jeg usikker. Jeg prøver å forstå hans situasjon, men han skremmer meg også og det er ikke første gang siden jeg møtte ham.

Tror kanskje du skal lese innlegget ditt igjen. Det er ikke jeg eller morsan eller noen andre her som har misforstått innlegget ditt.

Det er i så fall du som har uttrykt det fryktelig uklart, og siden de færreste her har overnaturlige evner er det ikke rart vi leser det som står skrevet.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Synes du skal respektere det han sier. Det er kanskje mye på han akkurat nå, og da er det ikke så lett å få tid til ny kjæreste på toppen av det hele.

Han ønsker sikkert å være i bra form når han treffer deg. Man vil jo gjerne det i et nytt forhold, og det er kanskje ikke så lett for han akkurat nå.

Er du voksen, så lar du han få ro, og venter til han er klar.

Gidder du ikke å vente, så får du bare gjøre det slutt da.

Skrevet

"Jeg føler først og fremst at de ikke har forstått meg, og kanskje har jeg ikke fått frem det jeg ville. Det virker som når den ene har svart så svarer de andre i samme tone."

*ler*

Ja for det er jo mye mer sannsynlig at tre personer her inne som ikke kjenner hverandre bare dilter etter hverandre i dette, enn at du ikke har uttrykt deg klart!

Selvfølgelig. *Dilte dilte* :o)

Gjest RødRubin
Skrevet

"Morsan f.eks. er helt sikker på at jeg har lagt ut om mine sykdommer, selvom det eneste jeg gjorde var å trøste ham med at det var ikke så alvorlig som han trodde."

Og hvorfor fikk jeg det inntrykket? Du er selv ansvarlig for å formulere deg på en slik måte at det er mulig å forstå deg!

Og det utrolig merkelig at du gir så til de grader mye pepper til meg, som jo er den eneste av de tre som opprinnelig svarte som prøvde å være litt mer konkret enn bare å himle med øynene.

Hvorfor svarer du så aggressivt. Ok jeg formulerte meg ikke slik at du forsto, men du dro også dine fortolkninger litt langt.

Gjest RødRubin
Skrevet

OK, da er det tydeligvis ikke bare han som har misforstått deg! :-)

jeg skulle mer enn gjerne ha kommet med gode råd, men nøyer meg med å si lykke til! :-)

Takk skal du ha;) Det er ikke noe lett å gi råd i denne situajsonen, og jeg ser kanskje annerledes på det i dag også. Slik er det bare.

Gjest RødRubin
Skrevet

Tror kanskje du skal lese innlegget ditt igjen. Det er ikke jeg eller morsan eller noen andre her som har misforstått innlegget ditt.

Det er i så fall du som har uttrykt det fryktelig uklart, og siden de færreste her har overnaturlige evner er det ikke rart vi leser det som står skrevet.

Selvfølgelig forsto dere ikke det jeg prøvde å formidle. Så kan du være så opptatt som du bare vil av å lese innlegget så ofte du vil og tolke så mye du vil. Det kan umulig være så viktig for deg hva er grunnen til misforståelser.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Hvorfor svarer du så aggressivt. Ok jeg formulerte meg ikke slik at du forsto, men du dro også dine fortolkninger litt langt.

Du er hårsår, morsans innlegg har noe for seg i denne tråden.

Og hva er du ute etter, at folk skal forstå deg i hjel? Siden det tydeligvis er sånn at de som skriver "mot deg" bare gjør dette fordi de har misforstått deg. Er neimen ikke greit å være så til de grader tydelig i sine innlegg og likevel bli misforstått, eller hva?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Selvfølgelig forsto dere ikke det jeg prøvde å formidle. Så kan du være så opptatt som du bare vil av å lese innlegget så ofte du vil og tolke så mye du vil. Det kan umulig være så viktig for deg hva er grunnen til misforståelser.

Når man skriver noe på nettet skriver man ofte fordi man vil få svar, og for å få svar er de som svarer nødt til å forstå hva den som skriver mener.

Så slutt å vær så hårsår. Det er ikke vår skyld at du ikke fikk formidlet det du ville.

Gjest RødRubin
Skrevet

Du er hårsår, morsans innlegg har noe for seg i denne tråden.

Og hva er du ute etter, at folk skal forstå deg i hjel? Siden det tydeligvis er sånn at de som skriver "mot deg" bare gjør dette fordi de har misforstått deg. Er neimen ikke greit å være så til de grader tydelig i sine innlegg og likevel bli misforstått, eller hva?

Jeg har selv sagt at jeg formulerte meg ikke klart nok, hva du mener er overhodet ikke klart for meg.

Gjest tidligere '!-o-!'
Skrevet

Jeg har selv sagt at jeg formulerte meg ikke klart nok, hva du mener er overhodet ikke klart for meg.

At du ikke skjønner hva jeg vil frem til var vel ikke noen bombe, akkurat.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...