Gå til innhold

beskyttelse mot seg selv

Anbefalte innlegg

Gjest nannyhjelpen
Skrevet

Så reklameklipp for nannyhjelpen hvor en mor ga ungene sine kaffe og cola. Hele kjøleskapet var fullt av colabokser. Er det ingenting som svirrer rundt i hodet på sånne folk? Burde ikke sånne folk hatt beskyttelse mot seg selv?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jo.

De burde også fått barnevernet på nakken.

Men beskyttelse mot seg selv kunne vel alle disse reality-taperne trenge, for ikke å snakke om de såkalte glamour-stjernene.

Egentlig burde de bli barmhjertighetsskutt.

Gjest teitur33
Skrevet

Etter min mening skulle de hatt god gammeldags juling ( foreldrene ).

Jeg mener også at det er god nok grunn til å ta barna fra foreldre i en slik situasjon.

Skrevet

Jeg mener også at det er god nok grunn til å ta barna fra foreldre i en slik situasjon.

Det nicket ditt sier det hele synes jeg!

Gjest teitur33
Skrevet

Det nicket ditt sier det hele synes jeg!

Ok, det får du mene hva du vil om. Innlegget var imidlertid skrevet dønn seriøst.

Skrevet

Det har blitt veldig mye for barneværnet å ta seg av om de skulle hanke inn alle barna som fikk cola hjemme....

Skrevet

Ok, det får du mene hva du vil om. Innlegget var imidlertid skrevet dønn seriøst.

I min vekting av hva som er værst: cola eller juling - ja så taper juling!

Gjest teitur33
Skrevet

Det har blitt veldig mye for barneværnet å ta seg av om de skulle hanke inn alle barna som fikk cola hjemme....

Det er ikke snakk om å få cola hjemme eller ikke. Saken er at barn IKKE kan leve KUN på cola.

Skrevet

Mitt kjøleskap er også fullt i Cola, det betyr imidlertid ikke at barna mine får det hver dag.

Min største last her i livet er at jeg er avhengig av Cola Light, må ha det....bare må ha det! Ungene får Cola om lørdagen, det har aldri vært noen diskusjon rundt det og de har aldri reagert på at jeg drikker det hver dag.

Skrevet

Det er ikke snakk om å få cola hjemme eller ikke. Saken er at barn IKKE kan leve KUN på cola.

Mulig jeg var litt kjapp ute med slakten min her.... Levde de bare på cola???? Hva er fakta her?

Skrevet

gjorde de det hos denne familien som vi så vidt har fått sett et glimt av?

Skrevet

I min vekting av hva som er værst: cola eller juling - ja så taper juling!

enig med deg!

Gjest nannyhjelpen
Skrevet

Mitt kjøleskap er også fullt i Cola, det betyr imidlertid ikke at barna mine får det hver dag.

Min største last her i livet er at jeg er avhengig av Cola Light, må ha det....bare må ha det! Ungene får Cola om lørdagen, det har aldri vært noen diskusjon rundt det og de har aldri reagert på at jeg drikker det hver dag.

Ut i fra det klippet jeg så virket ikke det som at det var foreldres coladrikking som var problemet. Det virket jo som hun serverte ungene cola og kaffe... og de ungene var små. Det må da være andre måter å få hjelp på enn å drite seg ut på tv?

Gjest amparro
Skrevet

Det hele handler ikke om hvir mange colabokser som sto i kjøleskapet. Jeg tror heller ikke det er poenget til den som startet denne tråden.

I flere av disse programmene har vi sett at mange av barna "lever" på godteri og brus. Da sier et seg selv at de blir urolgie og aktive.

Når de da heller ikke er ute av leiligheten de bor i, ja da blir det ikke noe særlig. Verken for foreldre eller barn.

Men foreldrene vet ikke bedre, derfor får de hjelp. Men om det burde vises på tv er jo en helt annen sak.

Skrevet

Ut i fra det klippet jeg så virket ikke det som at det var foreldres coladrikking som var problemet. Det virket jo som hun serverte ungene cola og kaffe... og de ungene var små. Det må da være andre måter å få hjelp på enn å drite seg ut på tv?

Jeg jeg har ikke sett klippet da, men å servere små barn cola og kaffe?? Mine fikk ikke det før den dagen de spurte etter det selv, og da med beskjed om at det var kun til kos om lørdagen. Eldstemann er 12 og vil gjerne ha det hver dag nå, men jeg er ganske streng der.

Skrevet

Jo.

De burde også fått barnevernet på nakken.

Men beskyttelse mot seg selv kunne vel alle disse reality-taperne trenge, for ikke å snakke om de såkalte glamour-stjernene.

Egentlig burde de bli barmhjertighetsskutt.

*lader rifla og melder meg til tjeneste*

Henriette1365380130
Skrevet

Hm. Jeg har drukket cola hele siden jeg var liiiten, og har ikke (foreløpig) tatt noen skade av det ;) Har faktisk aldri hatt hull i tenna engang ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...