favn Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 herreminhatt - ingen vrak kjører rundt i Norge i dag. Det sørger jo nettopp EU-kontroller for. Feil. Jeg kjører et vrak, EU-godkjent. 0 Siter
flisa Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Feil. Jeg kjører et vrak, EU-godkjent. Men den hadde ikke vært godkjent om den ikke var sikker. At den ikke ser ut har aldri vært til fare for frakt av unger. 0 Siter
flisa Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Poenget mitt var at den som kjører barna bør ha den sikreste bilen. Vi bytter på etter som det passer oss vi. Vi eier to biler sammen. 0 Siter
favn Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Men den hadde ikke vært godkjent om den ikke var sikker. At den ikke ser ut har aldri vært til fare for frakt av unger. Sikker er den nok. En bil er jo sikker så lenge bremser, lys og grunnleggende konstruksjon virker. Men den er like fullt et vrak både utenpå og inni. Det elektriske og startmotoren feks, er bare sorgen. Og rusten holder på å spre seg som influensaen i førjulstria. Nei, nå ble jeg skikkelig bedrøvet her :-( Change of subject! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Audi TT må da være en ypperlig konebil? 0 Siter
Gjest Knoll&tott Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Hvor gammel er den eldgamle bilen dere ikke fikk eu godkjent da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.