Gå til innhold

dere som har to biler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han kjører den minste og eldste bilen, jeg har den store, nye. Jeg bringer i barnehagen, han henter stort sett. Ingen av bilene er gamle, vraket som trengte håndspålegging før hver eu-kontroll ble bytta ut når det skulle kjøres barn i bilen. Fordelinga av biler er gjort ut ifra hvem som benytter bilen mest og komfortbehov, og ikke ut i fra kjønn. Skjønt noen av mine middelaldrende mannlige kolleger slutter aldri å forundre seg over hvordan jeg tar meg til rette bilmessig ;)

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Barna kjører den nyeste, beste bilen. Så bytter gubben og jeg alt ettersom hvem som skal levere og hente.

Unntaket er de gangene gubbingsen skal vestover på fisketur eller jeg skal på hytta med jentene.

Skrevet

Vi har to biler, begge stasjonsvogner. Jeg kjører den nyeste, en 97 modell, mannen min sin tror jeg er 90 modell.

Vi skal snart bytte ut min bil med en nyere. Jeg leverer og henter oftest i barnehagen.

Skrevet

Her i huset er det mannen som kjører vraket! Og grunnen er at det er jeg som stort sett kjører med barn i bilen! Hvis han en sjelden gang er den som skal bringe og hente i barnehagen, er det jeg som har vraket :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...