Kamilla Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Sjekk ut www.nettpraten.com. Helt ny oppstartet forum. 0 Siter
Aryane Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 fant ikke noe der jeg, siden kan ikke vises, sikker på det er rett adresse? 0 Siter
Gjest dol ser kjekkere ut Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 fant ikke noe der jeg, siden kan ikke vises, sikker på det er rett adresse? Ja, rett adresse. Jeg fant den. 0 Siter
Gyda Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 fant ikke noe der jeg, siden kan ikke vises, sikker på det er rett adresse? Kanskje punktumet til slutt kom med (hvis du kopierte og limte)? Bare et forslag ... (Jeg kom rett inn - men vet ikke om det blir et sted for meg. Får sjekke innom ved et par anledninger og se.) 0 Siter
Kamilla Skrevet 1. september 2005 Forfatter Skrevet 1. september 2005 Er det noe kult der da???? Yes, det syns jeg det er. Jeg trives veldig godt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.