Gjest et barn til... Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Går det fint å bruke badstu når man er gravid? Jeg er 6 +4 og skal straks på hyttetur 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Gravide kan ta badstue skriver jordmor Monica på babyverden 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 På elexia.no står det at gravide skal unngå badstue... Da er det vel som med mye annet at noen mener det ene og noen det andre. 0 Siter
asterix Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Jeg tar i hvertfall badstue flere ganger i uka og har gjort det lenge.(er nå 31+2 på vei) Bare pass på at du ikke blir for varmt(ta deg pauser utenfor) og drikk _mye_. 0 Siter
Aryane Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Gravide kan ta badstue skriver jordmor Monica på babyverden Fikk beskjed av legen min om å unngå det når jeg var gravid, han spurte om jeg ville "koke" barnet 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Fikk beskjed av legen min om å unngå det når jeg var gravid, han spurte om jeg ville "koke" barnet Det er vel delte meninger som med alt annet. Jeg gjorde alt for å være på den sikre siden, jeg. 0 Siter
flisa Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Fikk beskjed av legen min om å unngå det når jeg var gravid, han spurte om jeg ville "koke" barnet Det var da en utrolig teit lege!!! Fostervannet holer jevn tempertus elv om du føler deg kokt - du kan bli litt kvalm og slapp - og da må du gi deg. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Det var da en utrolig teit lege!!! Fostervannet holer jevn tempertus elv om du føler deg kokt - du kan bli litt kvalm og slapp - og da må du gi deg. Nja,- tror du ikke kroppstemperaturen stiger litt, da? (Nok ikke mer enn når man har feber,da.) Det ville jeg i alle fall tro. Men jeg liker ikke badstu,da,- så jeg kunne ikke funnet på det uansett 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.