Gå til innhold

Badstu under graviditet-haster!

Anbefalte innlegg

Gjest et barn til...
Skrevet

Går det fint å bruke badstu når man er gravid? Jeg er 6 +4 og skal straks på hyttetur :)

Fortsetter under...

Skrevet

Gravide kan ta badstue skriver jordmor Monica på babyverden

Skrevet

På elexia.no står det at gravide skal unngå badstue...

Da er det vel som med mye annet at noen mener det ene og noen det andre.

Skrevet

Jeg tar i hvertfall badstue flere ganger i uka og har gjort det lenge.(er nå 31+2 på vei) Bare pass på at du ikke blir for varmt(ta deg pauser utenfor) og drikk _mye_.

Skrevet

Gravide kan ta badstue skriver jordmor Monica på babyverden

Fikk beskjed av legen min om å unngå det når jeg var gravid, han spurte om jeg ville "koke" barnet

Skrevet

Fikk beskjed av legen min om å unngå det når jeg var gravid, han spurte om jeg ville "koke" barnet

Det er vel delte meninger som med alt annet. Jeg gjorde alt for å være på den sikre siden, jeg.

Annonse

Skrevet

Det var da en utrolig teit lege!!! Fostervannet holer jevn tempertus elv om du føler deg kokt - du kan bli litt kvalm og slapp - og da må du gi deg.

Skrevet

Det var da en utrolig teit lege!!! Fostervannet holer jevn tempertus elv om du føler deg kokt - du kan bli litt kvalm og slapp - og da må du gi deg.

Nja,- tror du ikke kroppstemperaturen stiger litt, da? (Nok ikke mer enn når man har feber,da.) Det ville jeg i alle fall tro. Men jeg liker ikke badstu,da,- så jeg kunne ikke funnet på det uansett :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...