Gå til innhold

penger fra lånekassen, hvor lang tid

Anbefalte innlegg

Gjest Morvern Callar
Skrevet

Hva er erfaringene til andre her? Jeg sendte inn svarslippen på mandag, da var også info fra universitetet i orden, men har ennå ikke fått pengene. Noen som vet hvor lang tid det tar før de kommer inn på konto?

Skrevet

søstra mi fikk beskjed om at det ville ta ca 1 uke.

Skrevet

Jeg sendte inn svarslippen for 3 uker siden og har ennå ikke fått pengene på konto.

Gjest Morvern Callar
Skrevet

Jeg sendte inn svarslippen for 3 uker siden og har ennå ikke fått pengene på konto.

Jesus Kristus Josef Maria, jeg kan ikke vente så lenge!!! Mener lånekassen at man skal kjøpe pensumbøkene først midt i semesteret?

Er du sikker på at læreanstalten har ok-info om deg da, betalt semesteravgift og oppmeldt i fag?

Skrevet

Jesus Kristus Josef Maria, jeg kan ikke vente så lenge!!! Mener lånekassen at man skal kjøpe pensumbøkene først midt i semesteret?

Er du sikker på at læreanstalten har ok-info om deg da, betalt semesteravgift og oppmeldt i fag?

Ja, jeg har betalt semesteravgiften og registert meg som møtt. Alle opplysningene om meg har jeg oppdatert så det skal ikke være noe jeg mangler.

Får ta å ringe lånekassen tror jeg, men husker fra i fjor at det gikk lang tid.

Gjest Sykepleierstudenten85
Skrevet

søstra mi fikk beskjed om at det ville ta ca 1 uke.

Tok 3 dager fra jeg sendte svarslipp til pengene var kommet inn på konto :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...