Gjest Morvern Callar Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Hva er erfaringene til andre her? Jeg sendte inn svarslippen på mandag, da var også info fra universitetet i orden, men har ennå ikke fått pengene. Noen som vet hvor lang tid det tar før de kommer inn på konto? 0 Siter
tussetrollet Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 søstra mi fikk beskjed om at det ville ta ca 1 uke. 0 Siter
Puzen Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Jeg sendte inn svarslippen for 3 uker siden og har ennå ikke fått pengene på konto. 0 Siter
Gjest Morvern Callar Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Jeg sendte inn svarslippen for 3 uker siden og har ennå ikke fått pengene på konto. Jesus Kristus Josef Maria, jeg kan ikke vente så lenge!!! Mener lånekassen at man skal kjøpe pensumbøkene først midt i semesteret? Er du sikker på at læreanstalten har ok-info om deg da, betalt semesteravgift og oppmeldt i fag? 0 Siter
Puzen Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Jesus Kristus Josef Maria, jeg kan ikke vente så lenge!!! Mener lånekassen at man skal kjøpe pensumbøkene først midt i semesteret? Er du sikker på at læreanstalten har ok-info om deg da, betalt semesteravgift og oppmeldt i fag? Ja, jeg har betalt semesteravgiften og registert meg som møtt. Alle opplysningene om meg har jeg oppdatert så det skal ikke være noe jeg mangler. Får ta å ringe lånekassen tror jeg, men husker fra i fjor at det gikk lang tid. 0 Siter
Gjest Sykepleierstudenten85 Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 søstra mi fikk beskjed om at det ville ta ca 1 uke. Tok 3 dager fra jeg sendte svarslipp til pengene var kommet inn på konto 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.