Gjest finnes en for meg Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Faren for at to stykker skal finne hverandre og elske hverandre er faktisk ikke så jævla stor. Hvor mange har du møtt, forelsket deg i og så elsket? Sannsynligvis ikke så mange. Du kan ikke forvente at det er så mange som er i stand til å elske deg heller. Det er ikke deg det er noe feil med. Du har bare ikke møtt de rette. Og de rette gror sannsynligvis ikke på trærne, så det er bare å lete, feile og lete litt til - fram til du kanskje en dag er heldig og skyter blink. Har iallefall meldt meg inn på blink. Og tusen takk for konstuktivt svar og håper du blir bra til i kveld 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/195804-de-elsker-aldri-meg/page/2/#findComment-1370573 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sylvestre Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Faren for at to stykker skal finne hverandre og elske hverandre er faktisk ikke så jævla stor. Hvor mange har du møtt, forelsket deg i og så elsket? Sannsynligvis ikke så mange. Du kan ikke forvente at det er så mange som er i stand til å elske deg heller. Det er ikke deg det er noe feil med. Du har bare ikke møtt de rette. Og de rette gror sannsynligvis ikke på trærne, så det er bare å lete, feile og lete litt til - fram til du kanskje en dag er heldig og skyter blink. Veldig enig med det du skriver. Jeg var litt ertete i et innlegg her, mest for å provosere fram en reaksjon... men det er et lite poeng i det å være taktisk når hun finner en som hun blir interessert i. Har erfart altfor mange damer som ikke skjønner at vi menn trenger å jobbe litt for å bygge opp forelskelsen. Føle at dette er noe spennende som jeg vil finne ut av. Det er faktisk ikke så dumt å være litt kostbar f.eks. Da kan mr.right være den samme som i en annen setting følte dette ble for lett, og blir usikker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/195804-de-elsker-aldri-meg/page/2/#findComment-1370580 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest finnes en for meg Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Veldig enig med det du skriver. Jeg var litt ertete i et innlegg her, mest for å provosere fram en reaksjon... men det er et lite poeng i det å være taktisk når hun finner en som hun blir interessert i. Har erfart altfor mange damer som ikke skjønner at vi menn trenger å jobbe litt for å bygge opp forelskelsen. Føle at dette er noe spennende som jeg vil finne ut av. Det er faktisk ikke så dumt å være litt kostbar f.eks. Da kan mr.right være den samme som i en annen setting følte dette ble for lett, og blir usikker. jeg spiller ikke noe skuespill, da er fyren ikke mr right for meg. men jeg er heller ikke så pågående i begynnelsen, lar det være opp til mannen om han vil ha kontakt. Så tar jeg heller mer kontakt når vi blir bedre kjent, men du mener altså jeg skal spille hard to get i flere måneder..hmm.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/195804-de-elsker-aldri-meg/page/2/#findComment-1370599 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Har iallefall meldt meg inn på blink. Og tusen takk for konstuktivt svar og håper du blir bra til i kveld Bare hyggelig, og takk! Et tips vedrørende Blink: Vær litt forsiktig med å falle for de mest skrivekyndige og snille. Vet om gutter som i RL ser ut som snille lam, av den litt beskjedne typen som heller ikke drar så jævla mye damer på byen, mens de på Blink og Spray har funnet sitt mekka og slår til som Kurt slo til etter at han ble kjendis. Feier over flere dusin i året. Tror det er en del sånt der inne, men på den annen side: De fleste er sikkert hyggelige folk. Det er bare det at de som ser hyggeligst ut ofte kan være de verste. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/195804-de-elsker-aldri-meg/page/2/#findComment-1370602 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sylvestre Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 jeg spiller ikke noe skuespill, da er fyren ikke mr right for meg. men jeg er heller ikke så pågående i begynnelsen, lar det være opp til mannen om han vil ha kontakt. Så tar jeg heller mer kontakt når vi blir bedre kjent, men du mener altså jeg skal spille hard to get i flere måneder..hmm.. FLere måneder. blir typpisk overdrivelses-argument det der. Poenget er at hard ti get, kan være på flere måter. Vise spennende sider ved seg selv før sexen, ja. Skape nysgjerrighet på hvem du er som person. Bygge opp interessen for deg som person og det erotiske deg, før sexen ja. Det er ikke bare meg som har opplevd dette. Da blir sexlivet en bonus oppå det jeg vil ha, nemlig henne. Og ikke hun noe jeg må ta på kjøpet for et deilig sexliv. ? Å ha erfaring om et sexliv etter 2 måneder...? Personlig har jeg aldri fått stor interesse for den kvinnen som partner. Min nåværende (7 år nå) gjorde meg dritnysgjerrig. Litt utiljengelig, men viste utrolig nysgjerrighet på hva jeg tenkte og interesserte meg for. Flørtet vilt, men skiftet temaer som gjorde mg sprekkeferdig av nysgjerrighet på alt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/195804-de-elsker-aldri-meg/page/2/#findComment-1370614 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 FLere måneder. blir typpisk overdrivelses-argument det der. Poenget er at hard ti get, kan være på flere måter. Vise spennende sider ved seg selv før sexen, ja. Skape nysgjerrighet på hvem du er som person. Bygge opp interessen for deg som person og det erotiske deg, før sexen ja. Det er ikke bare meg som har opplevd dette. Da blir sexlivet en bonus oppå det jeg vil ha, nemlig henne. Og ikke hun noe jeg må ta på kjøpet for et deilig sexliv. ? Å ha erfaring om et sexliv etter 2 måneder...? Personlig har jeg aldri fått stor interesse for den kvinnen som partner. Min nåværende (7 år nå) gjorde meg dritnysgjerrig. Litt utiljengelig, men viste utrolig nysgjerrighet på hva jeg tenkte og interesserte meg for. Flørtet vilt, men skiftet temaer som gjorde mg sprekkeferdig av nysgjerrighet på alt. Med det du snakker om her er jo å få noen interessert. Nysgerrig. Kanskje forelsket. Hun snakker om å bli elsket. Da hjelper det lite at man eventuelt spiller et slags spill hvor man er hard to get. Det å elske noen dreier seg om noe langt utover den første forelskelsen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/195804-de-elsker-aldri-meg/page/2/#findComment-1370617 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sylvestre Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Med det du snakker om her er jo å få noen interessert. Nysgerrig. Kanskje forelsket. Hun snakker om å bli elsket. Da hjelper det lite at man eventuelt spiller et slags spill hvor man er hard to get. Det å elske noen dreier seg om noe langt utover den første forelskelsen. Ja, ser ikke noe konflikt i det. Poenget er at starten avgjør mye av fortsettelen, og ineressen for å utvikle kjærlighet som er ekte. Lysten til å elske og dyrke de følelsene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/195804-de-elsker-aldri-meg/page/2/#findComment-1370624 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Ja, ser ikke noe konflikt i det. Poenget er at starten avgjør mye av fortsettelen, og ineressen for å utvikle kjærlighet som er ekte. Lysten til å elske og dyrke de følelsene. Vet ikke om jeg er helt enig. En ting er å bli småbetatt i starten og dermed få lyst til noe mer, men så blir man kjent med mennesket man først ble småbetatt i... På den annen side er naturligvis denne småbetattheten viktig for at man i det hele tatt skal gidde å bli bedre kjent. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/195804-de-elsker-aldri-meg/page/2/#findComment-1370636 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 FLere måneder. blir typpisk overdrivelses-argument det der. Poenget er at hard ti get, kan være på flere måter. Vise spennende sider ved seg selv før sexen, ja. Skape nysgjerrighet på hvem du er som person. Bygge opp interessen for deg som person og det erotiske deg, før sexen ja. Det er ikke bare meg som har opplevd dette. Da blir sexlivet en bonus oppå det jeg vil ha, nemlig henne. Og ikke hun noe jeg må ta på kjøpet for et deilig sexliv. ? Å ha erfaring om et sexliv etter 2 måneder...? Personlig har jeg aldri fått stor interesse for den kvinnen som partner. Min nåværende (7 år nå) gjorde meg dritnysgjerrig. Litt utiljengelig, men viste utrolig nysgjerrighet på hva jeg tenkte og interesserte meg for. Flørtet vilt, men skiftet temaer som gjorde mg sprekkeferdig av nysgjerrighet på alt. Jeg har aldri giddi å leke "hard to get".. Liker jeg noen så gjør jeg akkurat det og viser det tydelig. Ikke ser jeg noe grunn til å kjipe på sex heller, jeg har ALDRI opplevd at gutter jeg er interesert i eller forelsket i mister lysten til å kjenne meg fordi jeg faktisk har lyst til å ligge med dem! Tvert om, du! ;-) Jeg har aldri forstått meg særlig på head games, om ikke poenget er å gjøre folk usikre..Og usikkerhet har aldri vært noe turn on for meg hvertfall, og ikke for noen andre jeg vet om heller. Jeg kan til nød se poenget i å ikke overøse folk med forhastede kjærlighetsærklæringer, men stort sett er jeg tilhenger av kjør på og nyt forelskelsen mens den er varm..Det enkle er ofte det beste..Det jeg vil at guttene jeg liker skal si til meg og gjøre mot meg, gjør jeg også til dem. Det må vel være grei deal det? Hvorfor drive å forestille seg så veldig og lage kompliserte greier ut av noe så kjekt&spennende som å møte kjekke gutter en liker? :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/195804-de-elsker-aldri-meg/page/2/#findComment-1370641 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg har aldri giddi å leke "hard to get".. Liker jeg noen så gjør jeg akkurat det og viser det tydelig. Ikke ser jeg noe grunn til å kjipe på sex heller, jeg har ALDRI opplevd at gutter jeg er interesert i eller forelsket i mister lysten til å kjenne meg fordi jeg faktisk har lyst til å ligge med dem! Tvert om, du! ;-) Jeg har aldri forstått meg særlig på head games, om ikke poenget er å gjøre folk usikre..Og usikkerhet har aldri vært noe turn on for meg hvertfall, og ikke for noen andre jeg vet om heller. Jeg kan til nød se poenget i å ikke overøse folk med forhastede kjærlighetsærklæringer, men stort sett er jeg tilhenger av kjør på og nyt forelskelsen mens den er varm..Det enkle er ofte det beste..Det jeg vil at guttene jeg liker skal si til meg og gjøre mot meg, gjør jeg også til dem. Det må vel være grei deal det? Hvorfor drive å forestille seg så veldig og lage kompliserte greier ut av noe så kjekt&spennende som å møte kjekke gutter en liker? :-) Jeg pleier å gi faen i hard-to-get-kvinnfolk. Orker ikke den slags fjortisspill jeg heller. Så der er nok folket ulike. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/195804-de-elsker-aldri-meg/page/2/#findComment-1370645 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Med det du snakker om her er jo å få noen interessert. Nysgerrig. Kanskje forelsket. Hun snakker om å bli elsket. Da hjelper det lite at man eventuelt spiller et slags spill hvor man er hard to get. Det å elske noen dreier seg om noe langt utover den første forelskelsen. Dessuten er jeg ikke helt sikker på om det noe særlig å bedrive taktisk spill og å leke "hard to get" bare for å få noen betatt iseg heller jeg altså.. Jeg har aldri vært noen tilhenger, når jeg liker viser jeg det, og jeg har aldri, ikke en eneste gang, vært borti en gutt som faktisk mister interesse fordi jeg har lyst til å ligge med ham! Det hadde jo vært LITT fornærmende..;-) Jeg tror ikke gutter er SÅ mystiske og vil jeg ha en av dem, så tenker jeg at han sikkert, sånn i det store og hele, sikkert vil like, og la seg sjarmere av omtrent de samme tingene jeg liker og lar meg sjarmere av. Og jeg lar meg hvertfall ikke sjarmere av head games og folk som ikke vil ligge med meg utifra merkelige ideer om mystikk og sparing. Æsj,jeg liker ikke taktikk, det er da mye kulere med litt real passion og å rett og slett bare nyte forelskelsen for det den er verdt, så får det som kommer siden evetuelt gjøre det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/195804-de-elsker-aldri-meg/page/2/#findComment-1370653 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Dessuten er jeg ikke helt sikker på om det noe særlig å bedrive taktisk spill og å leke "hard to get" bare for å få noen betatt iseg heller jeg altså.. Jeg har aldri vært noen tilhenger, når jeg liker viser jeg det, og jeg har aldri, ikke en eneste gang, vært borti en gutt som faktisk mister interesse fordi jeg har lyst til å ligge med ham! Det hadde jo vært LITT fornærmende..;-) Jeg tror ikke gutter er SÅ mystiske og vil jeg ha en av dem, så tenker jeg at han sikkert, sånn i det store og hele, sikkert vil like, og la seg sjarmere av omtrent de samme tingene jeg liker og lar meg sjarmere av. Og jeg lar meg hvertfall ikke sjarmere av head games og folk som ikke vil ligge med meg utifra merkelige ideer om mystikk og sparing. Æsj,jeg liker ikke taktikk, det er da mye kulere med litt real passion og å rett og slett bare nyte forelskelsen for det den er verdt, så får det som kommer siden evetuelt gjøre det. Enig med deg. Jeg blir faktisk sjelden interessert i ei jente som ikke vil ligge med meg. Jo før jo bedre. Er ikke av typen som mener det er billig at en jente viser at hun liker både meg og sex. Det å vise at hun liker både meg og sex er to viktige faktorer i starten av et forhold. Man blir kjent senere. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/195804-de-elsker-aldri-meg/page/2/#findComment-1370657 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Jeg pleier å gi faen i hard-to-get-kvinnfolk. Orker ikke den slags fjortisspill jeg heller. Så der er nok folket ulike. Det er de nok..:-) Men jeg tror forferdelig mange damer bommer litt, og ikke liker å være "hard to get" i det hele tatt men tror de må for å få gutter.. Ikke vet jeg. Men så skjønner jeg meg heller ikke på dem som har selve kjærestejakten og det "å finne den rette" som høyere prioritet en det å kose seg sammen med, og være med en kjekk fyr for det er akkurat nå, enten det nå utvikler seg slik eller slik.. Misforstå meg rett, jeg vil også gjerne ha, og skjønner folk som vil ha en ordetelig flott kjæreste som er bare deres liksom, men det kommer eventuelt som en bonus..Det er ikke noe en får ved å "spille kortene riktig", tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/195804-de-elsker-aldri-meg/page/2/#findComment-1370663 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsefarM Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Var det ment til meg. Skjønte ikke hva det skulle ha med mitt forhold og gjøre. det var ikke basert kun på sex. han syns faktisk jeg var ei flott jente og hadde lyst at vi skulle få det til å fungere, men han fikk ikke de rette følelsene for meg og var usikker, derfor bestemte jeg meg for å bryte. Du har missforstått fyren var ikke ute etter kun sex med meg. Forøvrig fant jeg innlegget ditt rotete. "Du har missforstått fyren var ikke ute etter kun sex med meg". Njaaa...menn er flinke til å skjule slike motiver, hvis de er betatt av en kvinne, og vil knulle henne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/195804-de-elsker-aldri-meg/page/2/#findComment-1370672 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Enig med deg. Jeg blir faktisk sjelden interessert i ei jente som ikke vil ligge med meg. Jo før jo bedre. Er ikke av typen som mener det er billig at en jente viser at hun liker både meg og sex. Det å vise at hun liker både meg og sex er to viktige faktorer i starten av et forhold. Man blir kjent senere. Nettopp! Det synes jeg også..En blir jo kjent underveis. Det jeg vil vite først er at han liker meg og finner meg helt uimotsåelig og at han vil ha massevis med sex med meg..;-) Mangler det ville jeg til og med bli litt trist og lure på hvorfor..Tror ikke gutter føler det helt annerledes..?Det er jo sånn det SKAL være,faen man er jo så heldig om en forelsker seg i noen som liker en tilbake..Hvorfor ødelegge hele greia med å gå og planlegge mystiske taktiske grep og følge vage regler, antagelig forfattet og utklekket av seksualfiendtlige tullinger som ikke får seg noe uansett? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/195804-de-elsker-aldri-meg/page/2/#findComment-1370677 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Det er de nok..:-) Men jeg tror forferdelig mange damer bommer litt, og ikke liker å være "hard to get" i det hele tatt men tror de må for å få gutter.. Ikke vet jeg. Men så skjønner jeg meg heller ikke på dem som har selve kjærestejakten og det "å finne den rette" som høyere prioritet en det å kose seg sammen med, og være med en kjekk fyr for det er akkurat nå, enten det nå utvikler seg slik eller slik.. Misforstå meg rett, jeg vil også gjerne ha, og skjønner folk som vil ha en ordetelig flott kjæreste som er bare deres liksom, men det kommer eventuelt som en bonus..Det er ikke noe en får ved å "spille kortene riktig", tror jeg. Du tenker helt identisk som meg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/195804-de-elsker-aldri-meg/page/2/#findComment-1370678 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødRubin Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Nettopp! Det synes jeg også..En blir jo kjent underveis. Det jeg vil vite først er at han liker meg og finner meg helt uimotsåelig og at han vil ha massevis med sex med meg..;-) Mangler det ville jeg til og med bli litt trist og lure på hvorfor..Tror ikke gutter føler det helt annerledes..?Det er jo sånn det SKAL være,faen man er jo så heldig om en forelsker seg i noen som liker en tilbake..Hvorfor ødelegge hele greia med å gå og planlegge mystiske taktiske grep og følge vage regler, antagelig forfattet og utklekket av seksualfiendtlige tullinger som ikke får seg noe uansett? ;-) Det var slik før i tiden for at kvinner skulle føre menn opp til alters:) Vi trenger ikke det lenger;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/195804-de-elsker-aldri-meg/page/2/#findComment-1370682 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Nettopp! Det synes jeg også..En blir jo kjent underveis. Det jeg vil vite først er at han liker meg og finner meg helt uimotsåelig og at han vil ha massevis med sex med meg..;-) Mangler det ville jeg til og med bli litt trist og lure på hvorfor..Tror ikke gutter føler det helt annerledes..?Det er jo sånn det SKAL være,faen man er jo så heldig om en forelsker seg i noen som liker en tilbake..Hvorfor ødelegge hele greia med å gå og planlegge mystiske taktiske grep og følge vage regler, antagelig forfattet og utklekket av seksualfiendtlige tullinger som ikke får seg noe uansett? ;-) Hehe, så sant så sant! Det er jo egentlig bare å lese litt på samlivsforumet her og det er nesten skremmende hvordan folk ødelegger for seg selv ved å legge gud-vet-hvor-mye-rart i absolutt alt, og dermed unngå å nyte øyeblikket når man faktisk har det, i frykt for tullball man har en veldig vag anelse av at den andre personen muligens kan sitte med - selv om alt ser bra ut. Nei, jeg får fnatt. Forstår ikke hvorfor alt skal være så jævla komplisert. Men det er mye verre for meg enn for deg, for jeg mistenker at det er flere jenter av den rallende, uspekulerte og overanalytiske typen enn det er menn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/195804-de-elsker-aldri-meg/page/2/#findComment-1370683 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RødRubin Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hehe, så sant så sant! Det er jo egentlig bare å lese litt på samlivsforumet her og det er nesten skremmende hvordan folk ødelegger for seg selv ved å legge gud-vet-hvor-mye-rart i absolutt alt, og dermed unngå å nyte øyeblikket når man faktisk har det, i frykt for tullball man har en veldig vag anelse av at den andre personen muligens kan sitte med - selv om alt ser bra ut. Nei, jeg får fnatt. Forstår ikke hvorfor alt skal være så jævla komplisert. Men det er mye verre for meg enn for deg, for jeg mistenker at det er flere jenter av den rallende, uspekulerte og overanalytiske typen enn det er menn. ..........som planlegger et romantisk bryllup i hvit kjole og svigermor står med tårer i øynene. Slikt bilde kan ikke ødelegges av sexbegjær første gang. Mannen skal forsiktig lede henne de første skrittene inn i den sexuelle verden på bryllupsnatta;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/195804-de-elsker-aldri-meg/page/2/#findComment-1370692 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 ..........som planlegger et romantisk bryllup i hvit kjole og svigermor står med tårer i øynene. Slikt bilde kan ikke ødelegges av sexbegjær første gang. Mannen skal forsiktig lede henne de første skrittene inn i den sexuelle verden på bryllupsnatta;) Hehe, ikke romantisk. Galskap. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/195804-de-elsker-aldri-meg/page/2/#findComment-1370697 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.