Gå til innhold

de elsker aldri meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

10

• laguna1365380434

6

• Lillemus

2

• mil1365380270

1

laguna1365380434

Hehe, så sant så sant! :)

Det er jo egentlig bare å lese litt på samlivsforumet her og det er nesten skremmende hvordan folk ødelegger for seg selv ved å legge gud-vet-hvor-mye-rart i absolutt alt, og dermed unngå å nyte øyeblikket når man faktisk har det, i frykt for tullball man har en veldig vag anelse av at den andre personen muligens kan sitte med - selv om alt ser bra ut.

Nei, jeg får fnatt. Forstår ikke hvorfor alt skal være så jævla komplisert.

Men det er mye verre for meg enn for deg, for jeg mistenker at det er flere jenter av den rallende, uspekulerte og overanalytiske typen enn det er menn. :)

Joda, det er det helt sikkert..-) Damer kan jo jammen ha sittet rundt og forlest seg på "rules" og "mars & venus" og servere så tullete teorier at en blir helt skremt..:-o

MEN, ingenting er verre en menn som føler seg lure og som liksom skal ta disse damene ved nesen og planlegger de teiteste motangrep..Uten at noen har gjort dem noe..Sånn bedre føre var liksom..Æsj så slitsomt.

Jeg tror både damer som forleser seg og surmulende motangrepsplanleggende menn er veldig redde også har de grunnleggende problemer med å forstå at folk stort sett ikke ønsker å være kjipe med partneren sin..De fleste vil jo ikke det! Jeg,og de aller fleste andre vil jeg tro, ønsker jo bare å være søte og snille og å glede forelskelseswobjekter på alle tenkelige måter.

Jeg skjønner ikke hvorfor det har blitt en sportsgren å ødelegge for seg selv med å bent frem dyrke og fremelske parnanoia og mistillit. Forelskelse og sex skal da være gøy,og noe gledelig..Det det jaggu så mye annet som suger, så jeg skjønner ikke hvorfor man absolutt skal ødelegge opplevelsen av forelskelse for seg selv, og også mest sansynelig for den man er forelsket i, ved å gjøre alt så vanskelig og ved å være så mistenksom.

:-)

Det er de nok..:-) Men jeg tror forferdelig mange damer bommer litt, og ikke liker å være "hard to get" i det hele tatt men tror de må for å få gutter.. Ikke vet jeg.

Men så skjønner jeg meg heller ikke på dem som har selve kjærestejakten og det "å finne den rette" som høyere prioritet en det å kose seg sammen med, og være med en kjekk fyr for det er akkurat nå, enten det nå utvikler seg slik eller slik..

Misforstå meg rett, jeg vil også gjerne ha, og skjønner folk som vil ha en ordetelig flott kjæreste som er bare deres liksom, men det kommer eventuelt som en bonus..Det er ikke noe en får ved å "spille kortene riktig", tror jeg.

Jepp. Aldeles enig. :o)

Kanskje det er noe som kommer med alderen, Laguna? ;o)

Gjest de elsker aldri meg

Bare hyggelig, og takk!

Et tips vedrørende Blink: Vær litt forsiktig med å falle for de mest skrivekyndige og snille. Vet om gutter som i RL ser ut som snille lam, av den litt beskjedne typen som heller ikke drar så jævla mye damer på byen, mens de på Blink og Spray har funnet sitt mekka og slår til som Kurt slo til etter at han ble kjendis. Feier over flere dusin i året.

Tror det er en del sånt der inne, men på den annen side: De fleste er sikkert hyggelige folk. Det er bare det at de som ser hyggeligst ut ofte kan være de verste.

Du har nok rett i at det er mye rart der inne, men det er det jo også på byen.

Kom forresten i kontakt med en trolig kjekk kar i går.

Førsteinntrykket av bilde gjor meg litt skeptisk, han er veldig kjekk og kanskje jeg har litt forinntatte meninger om alt for kjekke menn, de er sikkert superflørtere, feier over alt av kvinnfolk osv.

Vi trener på samme senter og har gått på samme høyskole og fyren har flotte, sunne interesser. Tenkte å gi det en sjans og kanskje møte han etterhvert for å se om vi finner kjemi i rl.

Trur det er dumt å bruke for mye tid på å bli kjent med han på blink, lettere å se om man har kjemi når man møtes.

ShitDiddelyDo

Du har nok rett i at det er mye rart der inne, men det er det jo også på byen.

Kom forresten i kontakt med en trolig kjekk kar i går.

Førsteinntrykket av bilde gjor meg litt skeptisk, han er veldig kjekk og kanskje jeg har litt forinntatte meninger om alt for kjekke menn, de er sikkert superflørtere, feier over alt av kvinnfolk osv.

Vi trener på samme senter og har gått på samme høyskole og fyren har flotte, sunne interesser. Tenkte å gi det en sjans og kanskje møte han etterhvert for å se om vi finner kjemi i rl.

Trur det er dumt å bruke for mye tid på å bli kjent med han på blink, lettere å se om man har kjemi når man møtes.

Enig. Møt ham med engang. Det er jo også en fordel at du faktisk har en viss peil på hvem fyren er.

laguna1365380434

Jepp. Aldeles enig. :o)

Kanskje det er noe som kommer med alderen, Laguna? ;o)

Kanskje det? ;-) Men nå har jeg hatt en ganske avslappet og livsnytrersk holding en god stund jeg altså..Når jeg var fjortis var det selvfølgelig en del gaming, analyse og hjertesmerteproblematikk..Og de teiteste og mest kreative teorier..;-) Men det er jo helt obligatorisk!

Siden har jeg i grunnen sluttet å spille spill, jeg vil da ikke ha en usikker & sjalu mann! Jeg vil ha en jeg kan skjemme bort på alle tenkelige måter og som liker meg ditto tilbake. Jeg liker ikke taktikkere, det blir så langt unna hvordan jeg tenker selv, og stikk i strid med det jeg finner sympatisk.

Annonse

Jeg har aldri giddi å leke "hard to get"..

Liker jeg noen så gjør jeg akkurat det og viser det tydelig. Ikke ser jeg noe grunn til å kjipe på sex heller, jeg har ALDRI opplevd at gutter jeg er interesert i eller forelsket i mister lysten til å kjenne meg fordi jeg faktisk har lyst til å ligge med dem! Tvert om, du! ;-)

Jeg har aldri forstått meg særlig på head games, om ikke poenget er å gjøre folk usikre..Og usikkerhet har aldri vært noe turn on for meg hvertfall, og ikke for noen andre jeg vet om heller. Jeg kan til nød se poenget i å ikke overøse folk med forhastede kjærlighetsærklæringer, men stort sett er jeg tilhenger av kjør på og nyt forelskelsen mens den er varm..Det enkle er ofte det beste..Det jeg vil at guttene jeg liker skal si til meg og gjøre mot meg, gjør jeg også til dem. Det må vel være grei deal det? Hvorfor drive å forestille seg så veldig og lage kompliserte greier ut av noe så kjekt&spennende som å møte kjekke gutter en liker?

Enig med deg der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...